شنبه 21 مهر 1403 - 12:55

کد خبر 660292

شنبه 21 مهر 1403 - 12:00:00


جریمه سنگین برای قاچاقچی لوازم خانگی در همدان


صدا و سیما/ مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از دریافت جریمه ۲ میلیارد و ۲۶۲ میلیون ریالی قاچاقچی کالا در همدان خبر داد.

مرضیه یونسی، مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: شعبه هفتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان به پرونده قاچاق شامل ۱۰۴ دستگاه گوشت کوب برقی، پنج دستگاه جارو برقی و ۱۷۰ قلم یدکی لوازم خانگی به ارزش یک میلیارد و ۱۳۱ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او همچنین گفت: این شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نشدن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۱۳۱ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش تخلف محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: همچنین شعبه به ازای ضبط خودرو حامل به علت بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متخلف را معادل ارزش کالا کشف شده به پرداخت یک میلیارد و ۱۳۱ میلیون ریال جزای نقدی و در مجموع به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۶۲ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.

مرضیه یونسی گفت: اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان همدان با قطعی شدن حکم صادره، جریمه ۲ میلیارد و ۲۶۲ میلیون ریالی این متخلف را دریافت کرد.

او همچنین گفت: با گزارش مأموران پلیس امنیت اقتصادی درباره کشف محموله کالای قاچاق از یک خودرو سواری در جاده قهاوند به همدان، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط