شنبه 21 مهر 1403 - 15:53

کد خبر 660369

شنبه 21 مهر 1403 - 11:45:00


موشک‌باران کارخانه نظامی اسرائیل در حیفا


فارس/ حزب‌الله لبنان امروز شنبه در چارچوب مجموعه عملیات‌های راکتی و موشکی علیه اراضی اشغالی، کارخانه تولید مواد منفجره ارتش اشغالگر را در جنوب حیفا هدف قرار داد.
 
حزب‌الله لبنان هم‌زمان با مقابله با هرگونه پیشروی زمینی نظامیان اسرائیلی در جنوب لبنان، همچنان در حال عملیات نظامی ویژه علیه مواضع اشغالگران در شمال فلسطین اشغالی است.

به نوشته المیادین، حزب‌الله بامداد امروز شنبه در نخستین عملیات، تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه «الجرداح» را با موشک هدف قرار داد.

نیم ساعت پس از ان، پایگاه حوما در جولان اشغالی سوریه را راکت‌باران کردند. در ساعت 2:10 بامداد نیز مقر نظامیان اسرائیلی در پادگان زرعیت را هدف قرار داد. در ساعت 3:45، قرارگاه اشغالگران در معیلیا را با موشک هدف قرار داد.

پنج دقیقه بعد، حزب‌الله با یک فروند موشک هدایت‌شونده یک بولدوزر نظامی اسرائیلی را که هنگام خروج از پایگاه رامیا هدف قرار داد و در ساعت 4:15، به سمت نیروهای پیاده نظام اسرائیل در زرعیت، گلوله‌های توپخانه‌ای شلیک کرد و موجب تلفات در صفوف اشغالگران شد.

با طلوع صبح امروز، حزب‌الله لبنان در ساعت 6:00 به پایگاه «7200» در جنوب شهر حیفا حمله کرد و با موشک‌های خاص، کارخانه مواد منفجره را در این منطقه هدف قرار داد.

حزب‌الله لبنان در ادامه حمایت از مردم و مقاومت غزه و نیز دفاع از حاکمیت لبنان، همچنان در حال انجام عملیات‌ در محورهای مختلف است.

رسانه‌های اسرائیلی لحظاتی پیش از به صدا درآمدن آژیر هشدار در چندین منطقه الجلیل در غرب دریاچه طبریا و منطقه مرگلیوت خبر دادند.

این در حالی است که تجاوزات اسرائیل به خاک لبنان نیز همچنان ادامه دارد و از صبح امروز اطراف شهرک‌های البازویه، زبقین، الغسانیه و طیردبا در حال هدف‌گیری است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط