شنبه 21 مهر 1403 - 15:54

کد خبر 660544

شنبه 21 مهر 1403 - 13:31:12


اطفای حریق در ۳۴۰ هکتار از اراضی ملی زنجان


صدا و سیما/ فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: در نیمه اول امسال ۳۲ مورد اطفای حریق به میزان ۳۴۰ هکتار در سطح استان به وقوع پیوست که در این ارتباط تعدادی بازداشت شدند.

سرهنگ عباس عباسی، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به اهمیت حفاظت از اراضی ملی، اظهار کرد: از ابتدای سال تا پایان فصل تابستان از ۷۵ مورد تصرف غیرمجاز به میزان ۱۷۹ هکتار از اراضی ملی استان نیز پیشگیری شد که این آمار نشان‌دهنده عظم قاطع ما برای مقابله با هرگونه تعدی به اراضی ملی است.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: همچنین طی ۶ ماهه اول امسال ۹۶ مورد خلع ید و رفع تصرف به میزان ۴۵۸ هکتار انجام شد.
وی با بیان اینکه طی ۶ ماهه اول امسال ۴۸ دستگاه ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی در مراتع استان زنجان توقیف شده است، افزود: ۳۹۰مورد گزارش مردمی نیز به منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گزارش شده است.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان شمار تنظیم پرونده ماده ۵۵ به تعداد ۴۲۳ مورد و به میزان ۱۹۶۱ هکتار بوده است، افزود: در نیمه اول امسال نیز ۳۲ مورد اطفای حریق به میزان ۳۴۰ هکتار در سطح استان به وقوع پیوست که در این ارتباط تعدادی بازداشت شدند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط