شنبه 21 مهر 1403 - 15:51

کد خبر 660553

شنبه 21 مهر 1403 - 13:36:44


دوگانه کاران زنجانی در رقابت‌های قهرمانی آسیای میانه حضور می‌یابند


ایرنا/ رئیس هیات سه گانه استان زنجان گفت: هفت ۲ گانه‌کار و یک مربی زنجانی در رقابت‌های دو اتلون قهرمانی آسیای میانه و کاپ آسیایی تبریز حضور خواهند یافت.

علی مشهدلو، رئیس هیات سه گانه استان زنجان اظهار کرد: رقابت های دو اتلون (دوگانه) کاپ آسیایی و همچنین قهرمانی آسیای میانه به میزبانی ایران و شهر تبریز برای سومین سال متوالی از ۲۴ تا ۲۷ مهرماه در بوستان ایل گولی تبریز با حضور بیش از ۴۰ ورزشکار داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: در این مسابقات با دعوت فدراسیون ترای اتلون کشور، هفت ورزشکار قهرمان و ملی پوش زنجانی شامل مهدی شافعیان، مهدی آقایی، پوریا شامی، آرتین نصیری، مهدی انصاری، محمدرضا عباسی و ابراهیم قاسمیان فرد و همچنین علی مشهدلو به عنوان مربی در این رقابتها حضور خواهند یافت.
این مسوول ادامه داد: بیشترین نفرات دعوت شده به این مسابقات از استان زنجان هستند که نشانگر ظرفیت ها و استعدادهای این رشته در استان است.
رئیس هیات سه گانه استان زنجان ادامه داد: ورزشکاران سه گانه این استان طی چهار سال گذشته در رقابت‌های این رشته جزو قهرمانان بوده و استان زنجان را به یکی از قطب‌های این رشته ورزشی تبدیل کرده‌اند.
وی خاطر نشان کرد: طی سال های اخیر ورزشکاران استان زنجان جزو نفرات برتر رشته دوگانه و سه گانه بوده اند که نشان دهنده اقتدار استان در این رشته ورزشی است.
ورزش سه‌گانه یا تری اتلون یک ورزش ترکیبی است که شرکت‌کنندگان در آن با انجام سه مرحله استقامتی با یکدیگر رقابت می‌کنند.
مراحل مسابقه شامل شنا، دوچرخه‌سواری و دو است و مسافت هر یک از این مرحله‌ها بسته به نوع مسابقه تغییر می‌کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط