شنبه 21 مهر 1403 - 15:53

کد خبر 660557

شنبه 21 مهر 1403 - 13:39:47


ما در پی‌اس‌جی یک دیکتاتور بی‌رحم داریم!


ورزش 3/کریستوف دوگاری و بیسنته لیزارازو معتقدند لوئیس انریکه یک دیکتاتور مستبد در پی اس جی است و از تصمیمات او انتقاد کردند.
  دوگاری و لیزارازو تصمیم بحث برانگیز سرمربی PSG برای کنار گذاشتن دمبله در بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنال به دلیل بی انضباطی را زیر سوال بردند.
تصمیم برای کنار گذاشتن عثمان دمبله در بازی مهم لیگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنال، انتقادات شدید زیادی را برای لوئیس انریکه به همراه داشت. وینگر فرانسوی در بهترین فرم به سر می برد و تنبیه او جسورانه و بد موقع بود.
دو ملی پوش سابق فرانسوی که یکی از آنها (دوگاری) سابقاً در بارسلونا هم تیمی انریکه بود، نظر خود را اینگونه بیان کرده اند. دوگاری گفت: «فکر می کنم به میدان رفتن بدون دمبله در چنین مسابقه مهمی، تصمیم بسیار بدی بود و تیم را کاملاً بی ثبات کرد. اما انریکه می خواست نشان دهد رئیس چه کسی است. این رفتاری مستبدانه است و او در دوران فوتبالش نیز چنین خصوصیتی داشت. یک مربی بی رحم و دیکتاتور در پی اس جی حضور دارد.
دوگاری ادامه داد: «او وقتی حالش خوب است، کنفرانس های مطبوعاتی اش بد نیست، حتی جالب است. شما پسری خندان، خوش برخورد و صمیمی را می بینید. و بعد، وقتی اوضاع بر وفق مراد او پیش نمی رود، دیگر با کسی صحبت نمی کند. او در مقابل خبرنگاران به عثمان دمبله حمله می کند و این من را آزار می دهد.»
بیسنته لیزارازو هم گفت: « لوئیس انریکه کسی است که اقتدار دارد و در پاری سن ژرمن به چنین فردی نیاز است اما گاهی اوقات لازم نیست اقتدار را با دیکتاتوری اشتباه بگیرید. در یک نقطه خاص احساس می کنم که او معلمی می شود که با استفاده از قدرت می خواهد شاگردانش را تنبیه کند. تنبیه دمبله واقعاً لازم بود؟ یک بازیکن حق دارد نظر خود را بیان کند، یک بازیکن بزرگسال است و نه نوجوان. من فکر می کنم کنار گذاشتن دمبله از آن بازی یک اشتباه محض بود.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط