یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 01:48

کد خبر 661198

شنبه 21 مهر 1403 - 23:42:26


ستایش سعید دقیقی از دختران فوتبال ایران


ورزش 3/سرمربی  شمس آذر قزوین ضمن تمجید از عملکرد دختران فوتبالیست ایرانی و صعود آنها، برای این تیم در ادامه مسیر آرزوی موفقیت کرد.ستایش سعید دقیقی از دختران فوتبال ایران

خاتون بم با برتری مقابل اسکارلز تایلند در جمع هشت تیم برتر آسیا رسید. آنها با گل دقایق پایانی زهرا قنبری توانستند حریف تایلندی خود را شکست داده تا یک اتفاق شیرین را رقم بزنند. اتفاقی که اکنون کاملا مورد توجه اهالی فوتبال نیز قرار گرفته و تمجید آنها را در پی داشته است.

سعید دقیقی سرمربی جوان و موفق شمس آذر یکی از نفراتی است که اکنون با اشاره به موفقیت این تیم، برای آنها در ادامه مسیر آرزوی موفقیت کرده است. او درباره برتری مقابل تیم تایلندی گفت: از عملکرد دختران بمی واقعا لذت بردم و افتخار کردم. آنها به معنای واقعی کلمه قابل قدردانی و ستایش هستند. با تمام کمبودها و تفاوت در بحث امکانات و توجه، آنها اکنون به عنوان نماینده ایران توانستند یک اتفاق روشن و تاریخی را رقم بزنند.

وی ادامه داد: قطعا شرایط در تقابل برابر رقبا برای این تیم سخت است اما نتایج آنها نشان‌دهنده پیشرفت فوق العاده و پتانسیل بالای این تیم است. صمیمی‌ترین قدردانی و تمجید من برای آنهاست که توانستند راهی مرحله بعدی شوند و امیدوارم در مرحله بعدی نیز سربلند ظاهر شده و بتوانند همچنان باعث خوشحالی و افتخار باشند. هرچند تا به اینجا هم به آنها افتخار می‌کنیم اما مطمئن هستیم با انگیزه و روحیه‌ای که کسب کرده‌اند، قادر خواهند بود اتفاقات قشنگ‌تری را هم ثبت کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط