یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 11:46

کد خبر 661438

یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 10:37:00


فروش بلیت از مرز مهران به همه نقاط کشور اینترنتی است


ایرنا/ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: به منظور ساماندهی تردد زائران در تمامی مسیرها، فروش اینترنتی بلیت از مرز بین المللی مهران به تمامی نقاط کشور به صورت اینترنتی خواهد بود.

سیدزاهدین چشمه خاور، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام اظهار کرد: مسافران و زوار می توانند جهت تهیه بلیت از طریق جایگاه های مجاز شرکت های حمل و نقل مسافری اقدام کنند.
وی افزود: زائران برای تهیه بلیت می توانند با جستجوی عبارت «بلیت از مهران به ...» و یافتن جایگاه های فروش اینترنتی، بلیت الکترونیکی اتوبوس و سواری از مبدأ پایانه شهید سلیمانی مهران به سایر استان ها تهیه کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با بیان اینکه اجرای این طرح گامی بزرگ در جهت مدرن‌سازی و بهبود خدمات‌رسانی در پایانه‌های مرزی است، یادآور شد: با استفاده از فروش اینترنتی بلیت، مسافران می‌توانند به صورت آسان و سریع بلیت خود را تهیه کرده و از صف‌های طولانی در پایانه‌ها اجتناب کنند.
چشمه خاور با اشاره به تردد زائران در نیمه نخست سال جاری از مرز بین المللی مهران گفت: در این مدت 5 میلیون و ۴۰۸ هزار و ۷۵۷ هزار نفر از مرز بین المللی مهران تردد (ورود و خروج) کردند.
وی اضافه کرد: از این تعداد ۲ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۱۵۵ نفر مسافر ایرانی به کشور ورود و ۲ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۵۲۹ نفر ایرانی نیز از مرز خارج شده‌اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام ادامه داد: طی این بازه زمانی (ابتدای سال تا شهریورماه) ۴۱۸ هزار و ۷۹۹ نفر خارجی از مرز مهران خروج و ۴۸۰ هزار و ۲۷۴ نفر نیز از طریق این مرز وارد کشور شده‌اند.
چشمه خاور یادآور شد: تنها در بازه زمانی ماه صفر 3 میلیون و ۲۷۳ هزار و ۴۸۵ از طریق مرز بین‌المللی مهران (ورود و خروج) تردد کرده‌اند.
چشمه خاور بیان کرد: در حال حاضر به صورت روزانه بیش از ۲۰ هزار نفر از مرز بین‌المللی مهران تردد می‌کنند.
وی اضافه کرد: هم‌اکنون تردد زائران در مرز بین‌المللی مهران به سهولت و به صورت روان در حال انجام است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط