یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 13:57

کد خبر 661647

یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 11:44:51


بازگشت زودهنگام صلاح و فان‌دایک به اردوی لیورپول


ایسنا/دو ستاره تیم لیورپول در آستانه بازی با چلسی زودتر از موعد مقرر به انگلیس بازگشتند.
 مصر در بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آفریقا عملکرد خوبی داشته و تاکنون توانسته است کیپ‌ورد، بوتسوانا و موریتانی را شکست دهد. این تیم ۹ گل به ثمر رسانده و هیچ گلی را هم دریافت نکرده است. صلاح، ستاره مصری‌ها، روز جمعه مقابل موریتانی گلزنی کرد اما در بازی روز سه‌شنبه (دیدار برگشت مصر و موریتانی) در زمین حریف بازی نخواهد کرد.
باشگاه لیورپول در بیانیه‌ای اعلام کرد که هم صلاح و هم ویرژیل فان‌دایک زودتر از موعد مقرر به آنفیلد بازگشته‌اند. دومی در دیدار مقابل مجارستان اخراج و از بازی بعدی تیمش در لیگ ملت‌ها مقابل آلمان محروم شد.
حسام حسن، سرمربی تیم ملی فوتبال مصر، تایید کرد که صلاح به دلیل نگرانی از زمین چمن مصنوعی در موریتانی، تیم ملی کشورش را در دیدار برگشت همراهی نخواهد کرد. او گفت: اگر بازیکنی از من بخواهد که در زمین چمن مصنوعی بازی نکند، موافقت می‌کنم. بازیکنان موریتانی فوتبال خشنی را ارائه می‌کنند و زمین این تیم هم شرایط خوبی ندارد. حتی اگر در آنجا برنده نشوم، مهم نیست. چیزی که برایم مهم است این است که نبازم.
لیورپول، صدرنشین کنونی لیگ برتر انگلیس، باید یکشنبه در دیداری حساس در خانه به مصاف تیم آماده چلسی برود و حضور زودتر از موعد فان‌دایک و صلاح در اردوی قرمزپوشان، شرایط تیم آرنه اسلوت را بهتر خواهد کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط