یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 12:49

کد خبر 661550

یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 10:39:05


اختصاص مدرسه تخریبی "فلک الدین" خرم آباد به فضای ورزشی


ایرنا/ استاندار لرستان گفت: مدرسه تخریبی محله فلک‌ الدین خرم آباد که به محل نگهداری ضایعات تبدیل شده بود برای ساخت فضای ورزشی اختصاص یافت.

ابوطالب شفقت، استاندار لرستان در جلسه بازآفرینی در سالن جلسات استانداری با اشاره به جمع‌آوری ضایعاتی ها از محله اسدآبادی، اظهار کرد: شهرداری خرم‌آباد با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضا توانسته است جمع‌آوری ضایعاتی ها را در این محله انجام دهد.
وی عنوان کرد: زمین خالی متعلق به راه و شهرسازی در فلک الدین نیز که محل تجمع نخاله‌های ساختمانی است باید تعیین تکلیف شود و شهرداری این قطعه را به کاربری‌هایی مانند فضای سبز و پارک تفریحی برای کودکان اختصاص دهد.
وی با اشاره به بررسی و ارائه راهکارهای لازم برای پاسخگویی به مطالبات و مشکلات مردم در چند محله حاشیه ‌ای خرم‌آباد افزود: ساماندهی بافت های فرسوده محله اسدآبادی نیز در دستور کار قرار دارد اما زمان‌بر است.
استاندار لرستان در خصوص سایت پگاه رزم‌ آوران نیز گفت: شرکت آبفا و شهرداری باید کارهای زیرساختی از جمله آبرسانی این سایت را انجام دهند ضمن اینکه در خصوص کمیسیون ماده پنج و نحوه ساخت‌ و ساز در سایت، تصمیم‌گیری لازم انجام خواهد شد.
شفقت در خصوص تعریض ورودی شهرک حکمت افزود: فرماندار خرم‌آباد از طریق گفت و گو با معارضان پیگیر این موضوع باشد همچنین بازآفرینی کوی علی‌ آباد نیز ظرف یک هفته آینده تعیین تکلیف و در راستای ساخت مجتمع‌ های مسکونی برای اهالی با سرمایه‌ گذار مذاکره لازم انجام شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط