یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 14:52

کد خبر 661748

یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 12:46:51


فرصت بارسا برای شزنی؛ بدرخش تا بمانی!


ورزش 3/قرارداد وویژک شزنی در صورت درخشش در ترکیب بارسلونا تمدید خواهد شد.
شزنی پس از پایان مهلت قراردادش با باشگاه یوونتوس در انتهای فصل گذشته با مدیران این باشگاه برای امضای قرارداد جدید به توافق نرسید و در فهرست مازاد آنها قرار داشت و همین باعث شد که در اقدامی ناگهانی تصمیم بگیرد که از دنیای فوتبال خداحافظی کند و بازنشسته شود.
اما شرایط بر خلاف انتظار او پیشرفت و مصدومیت شدید و جدی مارک آندره تراشتگن در بارسلونا که باعث شد او چاره دیگری جز انجام عمل جراحی و دوری طولانی مدت از میادین نداشته باشد زمینه ساز بازگشت این بازیکن به دنیای فوتبال شد.
حالا شزنی چند روزی است که در تمرینات بارسلونا حاضر می‌شود و تحت نظر هانسی فلیک تمرین می‌کند تا خودش را برای حضور در دروازه این تیم پس از پایان وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر آماده کند و امیدوار است که بتواند بهترین عملکرد ممکن را برای تیم جدیدش به نمایش بگذارد.
روزنامه موندو دیپورتیوو مدعی شده است که مدیران بارسا شرایط این ستاره لهستانی را به دقت زیر نظر دارند و به او اعلام کرده‌اند که اگر در ادامه این فصل عملکرد قابل قبولی را در دروازه بارسا داشته باشد، فرصت ادامه فوتبالش در این تیم را خواهد داشت و قراردادش تمدید می‌شود.
با وجود این که شزنی در پایان فصل گذشته تصمیم گرفت دنیای فوتبال را ترک کند اما خبر تمدید احتمالی قراردادش با بارسا را رد نمی‌کند و این احتمال وجود دارد که خودش هم تمایل به حضور در ترکیب این تیم در فصل آینده داشته باشد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط