یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 21:51

کد خبر 662136

یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 20:26:00


مشخصات و قیمت گوشی Redmi A3 Pro شیائومی پیش از معرفی افشا شد


شهر سخت افزار/ به تازگی یک فروشگاه عرضه کننده گوشی هوشمند دستگاه جدیدی را به لیست محصولات خود اضافه کرده که هنوز معرفی نشده است. این محصول گوشی Redmi A3 Pro از شیائومی است که برچسب قیمت 110 دلاری و مشخصات فنی قابل قبولی را به همراه دارد.

ظاهراً به زودی شاهد معرفی یک گوشی جدید توسط شیائومی با نام Redmi A3 Pro خواهیم بود. گرچه شیائومی به طور رسمی از این دستگاه رونمایی نکرده است، اما یک فروشگاه آنلاین کنیایی گوشی A3 Pro را به لیست محصولات خود اضافه کرده و برخی مشخصات فنی و قیمت آن را افشا کرده است.



همانطور که انتظار می‌رفت، گوشی ردمی A3 Pro بر اساس استاندارد Redmi A3 ساخته خواهد شد. این گوشی به یک صفحه‌نمایش 6.88 اینچی با رفرش ریت 90 هرتز مجهز خواهد شد که برای گوشی‌های خوش‌قیمت مناسب به نظر می‌رسد.

سایر مشخصات فنی گوشی جدید شیائومی Redmi A3 Pro
قلب تپنده این گوشی یک تراشه Helio G81 Ultra مدیاتک خواهد بود که نسبت به تراشه MediaTek Helio G36 یک ارتقا قابل توجهی به شمار می‌آید. در کنار این پردازنده نیز 8 گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده است.

بخش دوربین یکی دیگر از چیزهایی است که در گوشی جدید ردمی با ارتقا همراه شده است. بر اساس گزارش Gizmochina، دوربین اصلی این دستگاه یک سنسور 50 مگاپیکسلی مجهز به هوش مصنوعی خواهد بود، در حالی که برادر کوچک‌تر آن یعنی Redmi A3 سیستم دوربین دوگانه 8 مگاپیکسلی را به همراه دارد. در رابطه با دوربین ثانویه پشت گوشی همچنان اطلاعات در دسترس نیست.



برای تأمین انرژی مورد نیاز Redmi A3 Pro از یک باتری 5160 میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده است، هرچند که فعلاً نمی‌توان با قطعیت در رابطه با سرعت شارژ آن اظهار نظر کرد. برای بخش امنیت نیز در کنار گوشی یک سنسور اثر انگشت انتظار ما را می‌کشد.

در نهایت به متقاعد کننده‌ترین نقطه فروش Redmi A3 Pro می‌رسیم که همان برچسب قیمت آن است. گوشی مورد بحث با قیمت 110 دلار لیست شده که نشان می‌دهد با یک دستگاه خوش‌قیمت و جذاب سروکار داریم. در صورتی که مشخصات فاش شده درست باشند، این قیمت می‌تواند A3 Pro را به گزینه‌ای قانع‌کننده برای کاربران تبدیل کرده و ارزش خرید آن را به شدت افزایش دهد.

نظر شما در رابطه با گوشی خوش‌قیمت Redmi A3 Pro چیست؟ آیا چنین محصولی در بازار ایران موفق و پرفروش خواهد بود؟


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط