یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 21:50

کد خبر 662213

یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 19:46:33


راه روستای خچیره طالقان پس از ۵۰ سال آسفالت شد


ایسنا/ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز از اتمام عملیات برخی از پروژه‌های بهسازی و روکش آسفالت محورهای روستایی طالقان خبر داد.

علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز اظهار کرد: عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور روستایی خچیره به طول ۴.۵ کیلومتر تا قبل از شروع فصل سرما در طالقان به پایان رسید.

زندی فر افزود: این محور روستایی مطالبه چندین ساله اهالی روستای خچیره بود که پیش از این از راه خاکی برای تردد به شهر طالقان استفاده می‌کردند.

وی عنوان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز اجرا شد.

مدیر کل راهداری البرز در ادامه به دیگر پروژه های اجرا شده در شهرستان طالقان اشاره کرد و افزود: روکش آسفالت محورهای روستایی کش، هرنج،  نویز و کوئین و قسمت‌هایی از محورهای شهرک به روشنابدر، باریکان به میناوند و میراش در شهرستان طالقان جمعا به طول هفت کیلومتر به پایان رسیده است.

وی همچنین عنوان کرد: عملیات درزگیری محدوده ابتدایی محور قدیم و روکش آسفالت محور قدیم شهرک حد فاصل گردنه محدوده زیدشت به طول سه کیلومتر به پایان رسید.

زندی فر خاطرنشان کرد: عملیات بهسازی و روکش آسفالت محورهای روستایی امیرنان به کذالک، انگه به کجیران، آسکان، گته ده به گراب، اورازان و ناریان نیز توسط این اداره کل در دست اجراست.

زندی فر بیان کرد: مونتاژ و نصب پل روستای جوستان(بالا طالقان) و احداث دیوار در مقطع آسیب دیده از سیل (محور جوستان به گراب) نیز از دیگر پروژه‌های در دست اجراست این اداره کل در شهرستان طالقان است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط