دوشنبه 23 مهر 1403 - 18:50

کد خبر 663175

دوشنبه 23 مهر 1403 - 16:52:53


حمله وزیر انرژی رژیم صهیونیستی به یونیفل


باشگاه خبرنگاران/ وزیر انرژی رژیم تروریستی اسرائیل با حمله لفظی به نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل در لبنان ادعاکرد که این نیرو‌ها بی فایده‌اند.
 
الی کوهن، وزیر انرژی رژیم تروریستی اسرائیل نیرو‌های موقت سازمان ملل در لبنان (یونیفیل) را به بی فایده بودن و محافظت نکردن از اشغالگران صهیونیستی در برابر حملات حزب الله متهم کرد و از آن خواست تا در بحبوحه تشدید درگیری ها، نیرو‌های خود را عقب براند.

براساس گزارش النشره، این وزیر رژیم تروریستی اسرائیل در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد که این رژیم تمام توان خود را برای تضمین امنیت شهرک‌نشینان اشغالگر خود به کار خواهد گرفت و اگر سازمان ملل نتواند کمک کند، حداقل نباید مداخله کند و پرسنل خود را از مناطق جنگی به عقب براند.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در پیامی به دبیرکل سازمان ملل خواستار خارج کردن نیروهای حافظ صلح سازمان ملل از جنوب لبنان شد و ادعا کرد: امتناع از خارج کردن نیروهای یونیفل از جنوب لبنان به معنای گروگان قرار دادن آن‌ها در دست حزب‌الله و به خطر انداختن جان آن‌ها و جان سربازان ماست.

«آندریا تننتی» سخنگوی نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) در پاسخ به درخواست نتانیاهو برای خروج از جنوب لبنان اعلام کرد هرگز نیروهای یونیفل خارج نخواهند شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط