دوشنبه 23 مهر 1403 - 23:48

کد خبر 663395

دوشنبه 23 مهر 1403 - 21:50:00


اعتیاد پسر منجر به قتلش شد


اعتماد/ پدری که با وارد کردن ضربات متعدد چاقو پسر معتادش را کشته است، در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت.

متهم هرچند رضایت همسرش را داشت و مادر مقتول بدون قید و شرط اعلام گذشت کرده بود اما به لحاظ جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه رفت.

چهار ماه قبل مردی با ماموران تماس گرفت و در حالی که گریه می‌کرد، در اعترافی دردناک گفت فرزندش را به قتل رسانده است. وقتی پلیس در خانه این مرد حاضر شد با جسد پسر جوانی روبه‌رو شد که ضربات متعدد چاقو بر بدنش وارد شده بود. متهم به ماموران گفت از شدت عصبانیت نتوانست خودش را کنترل کند و پسرش را با ضربات چاقو کشت.
جسد کارن پسر ۲۰ ساله به پزشکی قانونی برده و پدرش داوود بازداشت شد. متهم در اعترافاتش گفت: پسرم را دوست داشتم اما اعتیاد او به مواد مخدر باعث درگیری بین ما شده بود.
چند روز بعد همسر داوود در دادسرا حاضر شد و گفت از شوهرش هیچ شکایتی ندارد.
به این ترتیب، کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به لحاظ جنبه عمومی جرم به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی با توجه به اینکه تنها ولی دم، یعنی مادر کارن اعلام گذشت کرده بود، کیفرخواست علیه متهم خوانده شد. در ادامه داوود در جایگاه قرار گرفت و گفت: اتهام را قبول دارم. اعتیاد پسرم باعث شد او را بکشم.
متهم گفت: دو سال قبل پسرم به شیشه اعتیاد پیدا کرد. دوستانش او را معتاد کردند. آنقدر شیشه می‌کشید که زندگی همه ما را به هم ریخته بود. از طرفی دست از سر خانواده برنمی‌داشت و من را وادار می‌کرد که هزینه مواد را بدهم. کارن بارها با من و مادرش درگیر شده و زندگی همه ما را تحت تاثیر قرار داده بود. روز حادثه از من پول خواست تا دوباره برود و شیشه بکشد. گفتم دیگر پول این کارهایش را نمی‌دهم. پیشنهاد دادم به کمپ برود و ترک کند. قبول نکرد و گفت کارهای او به من مربوط نیست. من هم گفتم شیشه کشیدن تو هم به من مربوط نسست و پولی برای مواد نمی‌دهم.
متهم ادامه داد: کارن عصبانی شد. یک چاقو همیشه همراهش بود. او چاقو کشید و با وارد کردن ضرباتی به من زخمی‌ام کرد. من هم کارد آشپزخانه را برداشتم و چند ضربه به او زدم. ضرباتی که به او زدم دقیقاً یادم نیست، ولی می‌دانم از شدت عصبانیت چند ضربه به او زدم.
پدر کارن گفت: من پسرم را دوست داشتم. او ته‌تغاری خانه بود و ما همگی او را دوست داشتیم اما از وقتی معتاد شد زندگی‌اش نابود شد و زندگی همه ما را نابود کرد.

بعد از گفته‌های متهم و وکیل مدافع او، هیات قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند. 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط