پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 12:00

کد خبر 666205

پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 09:43:30


گنج‌زاده: می‌خواهم مسابقه بدهم و‌ بدنبال رکورد هستم


فارس/دارنده تنها مدال طلای کاراته در المپیک گفت: به کادرفنی تیم ملی اضافه شده ام اما دوست دارم بازهم مسابقه بدهم. یکی دو رکورد در دوران قهرمانی باقی مانده و همچنان بدنبال این رکورد هستم.
 مراسم تجلیل از ذبیح الله پورشیب، کاپیتان و قهرمان پر افتخار کاراته کشورمان و دبیرکل کنونی فدراسیون روز گذشته برگزار شد. در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان، پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران در حاشیه برگزاری هفته سوم سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور در سالن افراسیابی تهران برگزار شد، ذبیح الله پورشیب با پوشیدن لباس کاراته به روی تاتامی رفت و بصورت نمادین با جمعی از ورزشکاران به مبارزه پرداخت و دستکش های قهرمانی اش را به‌ یک کاراته کا نونهال اهدا کرد و از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.سجاد گنج زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری مراسم تجلیل از پورشیب و‌ خداحافظی وی از دنیای قهرمانی گفت: در این مراسم به نظرم صحنه های قشنگی را دیدیم و جا دارد از افرادی که برای برگزاری این مراسم زحمت کشیدند تشکر کنم که برای کاپیتان پورشیب ارزش قائل شدند. در چارچوب این مراسم یک‌ لحظه تمام نفرات حاضر در سالن احساسی شدند و حتی پورشیب هم بغض کرد.مربی تیم ملی کاراته در ادامه افزود: من خاطرات زیادی با پورشیب دارم و در مراسم تجلیل یک لحظه تمام خاطرات مان از دوران لیگ تا حضور در اردوهای تیم ملی از ذهنم عبور کرد. به هر حال سال های زیادی در لیگ هم تیمی بودیم و سال ها کنار هم در تیم ملی حضور داشتیم.
گنج زاده در پاسخ به این سوال که بخاطر مصدومیتی که داشتید، مدتی را از تیم ملی دور بودید، در حال حاضر شرایط شما چطور است، گفت: بله از ناحیه گردن دچار آسیب دیدگی شده بودم، خوشبختانه این آسیب دیدگی جراحی شد و از پزشک معالجم تشکر می کنم. بعد از رفع مصدومیتم دیگر انگیزه ای برای ادامه دادن نداشتم و حالا بدنبال انگیزه هستم!دارنده تنها مدال طلای کاراته در المپیک، در واکنش به این سوال که آیا قبول دارید با اضافه شدن به کادرفنی تیم ملی در شما انگیره ایجاد شده است، گفت: فعلا قرار شده چندماهی را به عنوان مربی در کنار تیم ملی باشم. انشالله که ذره ای بتوانم به تیم ملی در مسابقات کومیته تیمی اسپانیا کمک کنم تا تیم ایران به آنچه که لیاقتش است برسد. گنج زاده در پاسخ به این سوال که یعنی هنوز از دنیای قهرمانی خداحافظی نکرده اید، گفت: باید ببینیم چه پیش می آید. دوست دارم بازهم مسابقه بدهم و هیجان مسابقه دادن برای من لذت بیش از اندازه ای دارد، ضمن اینکه یکی دو رکورد در دوران قهرمانی باقی مانده و همچنان بدنبال این رکورد هستم.باید ببینیم در چندماه آینده چه پیش می آید.


مربی تیم ملی کاراته بزرگسالان در پاسخ به این سوال که در یک ماه گذشته، سمینارهای مختلفی را در کشورهای مختلف برگزار کردید، شرایط سمینارها چطور بود، گفت: آخرین سمیناری که رفتم یک ماه طول کشید. ابتدا کنفدراسیون کاراته آسیا برای برگزاری سمینار در رده های سنی مختلف از من دعوت کرده بود.دو روز در رده های سنی تدریس کردم. بعد از آن با دعوت سعید حسنی پور مربی تیم ملی کاراته هنگ کنگ راهی این کشور شدم،چند روز کنار بچه های تیم ملی کاراته این کشورتمرین کردیم. پس از آن ۱۷ روز به ژاپن دعوت شدم و در پنج شهر مختلف سمینار برگزار کردم. برگزاری سمینار در مهد کاراته دنیا لذت بخش بود و از تک تک آن لحظات استفاده کردم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط