پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 13:55

کد خبر 666359

پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 11:49:13


ماجرای زورگیری وحشتناک پرایدسواران نقابدار!


خراسان/ با دستگیری یکی از عاملان زورگیری شبانه در مشهد، تلاش پلیس برای شناسایی ۲ عضو دیگر باند نقابداران پرایدسوار آغاز شد.

مرد ۴۰ ساله ای هراسان و سراسیمه خود را به کلانتری میرزاکوچک خان مشهد رساند و از یک زورگیری وحشتناک پرده برداشت.
او به افسر تجسس گفت: ساعت ۲۱ شب به همراه پسر ۱۴ ساله ام در حال بازگشت به منزل بودیم که ناگهان مورد هجوم ترسناک سه جوان پرایدسوار قرار گرفتم. آن ها صورت های خود را پوشانده بودند و در حالی مرا زیر مشت و لگد گرفتند که با تیغه قمه نیز تهدید به مرگ می کردند اما در همین حال به طرز عجیبی موفق شدم از چنگ آن ها بگریزم. با وجود این، زورگیرهای نقابدار گوشی تلفنم را سرقت کردند و متواری شدند.
با توجه به اهمیت موضوع و مقابله قاطع نیروهای انتظامی با جرایم خشن، بی درنگ گروه زبده ای از افسران دایره تجسس با دستور ویژه سرهنگ علی برزنونی (رئیس کلانتری میرزا کوچک خان مشهد) وارد عمل شدند و تحقیقات گسترده ای را در این باره آغاز کردند.
طولی نکشید که دامنه رصدهای اطلاعاتی با مشخصاتی که مال باخته ۴۰ ساله در اختیار عوامل انتظامی قرار داد، به سوی جوانی در بولوار وحدت کشیده شد.
بنابراین متهم ۲۶ ساله در یک عملیات ضربتی و هماهنگ در محاصره پلیس قرار گرفت و در حالی به دام افتاد که آثار وحشتناک خودزنی بر سر و صورتش نمایان بود و هنوز تیشرت سفیدرنگ با تصاویر «گاو خشمگین» را بر تن داشت. در بازرسی از عضو باند پرایدسواران نقابدار، گوشی تلفن مال باخته و یک قبضه قمه کشف شد و او برای ادامه تحقیقات به مقر انتظامی انتقال یافت. 
بنا بر این گزارش، بررسی های تخصصی برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند مخوف زورگیری در دایره تجسس کلانتری میرزا کوچک خان مشهد با دستورات قضایی آغاز شد.  


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط