پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 13:51

کد خبر 666355

پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 11:45:03


قاتلی که پس از ۸ سال فرار دستگیر شد


باشگاه خبرنگاران/ دادستان تویسرکان از دستگیری متهم به قتل یک شهروند تویسرکانی پس از ۸ سال فرار در مخفیگاهش در شهرستان مشهد خبر داد.

مصطفی ربانی گفت: شهریورماه سال ۹۵ در پی بروز اختلاف و درگیری، یک شهروند تویسرکانی بر اثر وارد آمدن ضربات چاقو به قتل رسیده و متهم این پرونده در همان لحظات اول وقوع جرم متواری شده بود.

او گفت: با وجود اینکه متهم فراری هیچگونه ردی از خود به جا نگذاشته بود و هیچ ارتباطی هم با محل زندگی خود نداشت با تلاش‌های گسترده رئیس پلیس آگاهی تویسرکان تحت تعلیمات و نظارت مستقیم دادستان این شهرستان به دام قانون افتاده و بلافاصله از شهرستان مشهد به همدان منتقل شد.

 دادستان تویسرکان با اشاره به اینکه چند ماه پیش نیز قاتل یکی از شهروندان جوان تویسرکانی در یکی از شهر‌های مرزی در غرب کشور دستگیر شد، گفت: از مردم تویسرکان تقاضا می‌کنم با مدیریت دقیق، اجازه خرید و نگهداری سلاح‌های گرم و سرد را به فرزندان و به ویژه جوانان خود ندهند.

ربانی گفت: خانواده‌ها باید نسبت به مهارت‌های کنترل خشم و مدیریت روحی و روانی به هنگام عصبانیت توجه ویژه داشته باشند تا با رقم خوردن یک واقعه هولناک مانند قتل شاهد ناراحتی‌ها و آزار خانواده‌های مقتول و قاتل نباشیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط