پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 22:04

کد خبر 666748

پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 17:59:00


آنر از تبلت گیمینگ GT پرو با قیمت ۳۵۰ دلار رونمایی کرد


دیجی کالا/ آنر دیشب از گوشی‌های سری X60 رونمایی کرد و در کنار آن تبلت گیمینگ آنر GT پرو هم معرفی شد. تبلت آنر GT پرو با نمایشگر بزرگ ۱۲.۳ اینچی، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸s نسل ۳ و باتری قدرتمند ۱۰,۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۶۶ واتی عرضه می‌شود.

صفحه‌نمایش ۱۲.۳ اینچی تبلت GT پرو از نوع OLED با وضوح ۱,۹۲۰ در ۳,۰۰۰ پیکسل و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز است. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۱,۶۰۰ نیت را ارائه می‌دهد و به چهار اسپیکر با پشتیبانی از IMAX Enhanced مجهز شده است. تراشه‌ی اسنپدراگون ۸s نسل ۳ با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی همراه شده است. این تبلت همچنین از یک هیت سینک بزرگ با مساحت ۴۰,۰۰۰ میلی‌متر مربع بهره می‌برد که به خنک نگه‌داشتن دستگاه در طول بازی‌های سنگین کمک می‌کند.

در بخش نرم‌افزار، تبلت آنر GT پرو از رابط کاربری MagicOS 8.0 مبتنی بر اندروید ۱۴ استفاده می‌کند و از قلم Magic-Pencil 3 نیز پشتیبانی خواهد کرد.

قیمت این تبلت در چین برای مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی از ۲,۴۹۹ یوان (۳۵۰ دلار) شروع می‌شود و برای مدل ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی به ۳,۲۹۹ یوان (۴۶۵ دلار) می‌رسد. تبلت GT پرو هم‌اکنون در فروشگاه اینترنتی رسمی آنر در چین قابل سفارش است و انتظار می‌رود تحویل آن از ۲۲ اکتبر آغاز شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط