پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 22:07

کد خبر 666754

پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 18:24:00


ریمیک سایلنت هیل ۲ بیش از یک میلیون نسخه فروخته است


زومجی/ شرکت کونامی اعلام کرد که بازی Silent Hill 2 Remake به رکورد جدیدی در زمینه فروش دست یافته است.

با اینکه تا همین چند وقت پیش شک و تردیدهایی نسبت‌به موفقیت ریمیک سایلنت هیل ۲ وجود داشت، این بازی ترسناک بقامحور استودیو Bloober Team و شرکت Konami ثابت کرد که این نگرانی‌ها بی‌مورد است. بازی Silent Hill 2 Remake پس از عرضه با تحسین گسترده منتقدها مواجه شد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که رکورد فروش جدیدی را به ثبت رسانده است.

همان‌طور که رسانه گیمینگ‌بولت گزارش داد، کونامی اعلام کرد که فروش دیجیتالی و فیزیکی ریمیک Silent Hill 2 از مرز یک میلیون نسخه در سراسر جهان عبور کرده است. سایلنت هیل ۲ ریمیک تنها در عرض سه روز پس از انتشار جهانی در تاریخ ۱۷ مهر (۸ اکتبر) به چنین دستاوردی رسید. این بازی شروع چشم‌گیری داشته است، اما باید دید که فروش عالی محصول تا چه زمانی ادامه می‌یابد.

بازی Silent Hill 2 Remake درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است. به‌نظر می‌رسد که کونامی تحت تأثیر کار بی‌نظیر استودیو Bloober Team قرار گرفته است؛ به‌طوری‌که به همکاری با آن‌ها در پروژه‌های دیگری ادامه خواهد داد. براین‌اساس دور از ذهن نیست که مسئولیت بازسازی نسخه‌های دیگر سایلنت هیل یا تولید نسخه جدیدی به بلوبر تیم محول شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط