پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 21:09

کد خبر 666792

پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 18:55:00


مجتمع فرهنگی و خدماتی آستان قدس رضوی در مهران احداث می‌شود


ایسنا/ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در جلسه‌ای با حضور نمایندگان آستان قدس رضوی و دستگاه‌های اجرایی مرتبط گفت: مجتمع فرهنگی خدماتی آستان قدس رضوی در مهران احداث می‌شود.

سعید هژبری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در این نشست اظهار کرد: در طول سال‌های اخیر زیرساخت‌های بسیار خوبی برای برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی(ع) در استان ایلام احداث شده و برای سال‌های آتی نیاز است که زیرساخت‌های عمرانی با رویکرد کیفی بهتری به خدمات اربعین ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ هکتار زمین در محور ۶ خطه مهران به پایانه مرزی با رعایت ضوابط ماده ۲۱ قانون به آستان قدس رضوی واگذار می‌شود.

هژبری افزود: در این مجتمع خدمات متعددی از جمله اسکان زائران، طبخ و توزیع غذا، اقدامات فرهنگی در راستای بصیرت‌افزایی و سایر امور خدماتی در قالب طرح مفتاح ارائه می‌شود که بستر مناسبی برای ارائه خدمات به زائرین در ایام اربعین و در طول سال است.

وی تأکید کرد: نمایندگان آستان قدس رضوی حداکثر طی ۶ ماه که در قرارداد واگذاری تعیین شده، باید نسبت به اجرای طرح مجتمع اقدام کنند به طوری که برای اربعین آتی این مجتمع مورد استفاده قرار بگیرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط