پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 22:07

کد خبر 666822

پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 19:56:39


شهرداری مشهد نمی‌تواند در فوتبال تیم‌داری کند


ایسنا/ رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد از افتتاح کمپ ورزشی الهیه مشهد تا دهه فجر سال جاری خبر داد.

جاوید کیانی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد در نشست خبری معاونت سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد که در سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مصادیقی که می‌تواند فضای انس و با نشاطی در میان خانواده‌ها ایجاد کند، مسائل مربوط به ورزش در ابعاد مختلف است.

وی بیان کرد: برنامه‌ها و طرح‌های خوبی در شهر مانند طرح «پنجشنبه بیا بریم کوه»، طرح‌های دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی‌های خانوادگی و رویداد پهلوانک‌ها داشته‌ایم که با استقبال قابل توجه مردم و خانواده‌ها روبرو شده است. امیدوارم بتوانیم به این دست از برنامه‌ها روز به روز در مشهد اضافه کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: هفته آتی شاهد بزرگ‌ترین فستیوال ورزشی با حضور ۵۲ هیات ورزشی در پارک ملت مشهد خواهیم بود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد تصریح کرد: کمپ شهدای شهرداری مشهد در الهیه مطابق تاکیدات شهردار مشهد در این دوره انشاالله به پایان خواهد رسید. در تلاشیم این مجموعه تا دهه فجر افتتاح شود. با افتتاح این مجموعه ۲ زمین چمن فعال دیگر نیز به زمین‌های چمن مشهد اضافه خواهد شد.

کیانی در خصوص سیاست شهرداری مشهد در ورود به عرصه ورزش قهرمانی یادآور شد: سیاست شورای شهر و مدیریت شهری حمایت از ورزش قهرمانی است، اما جزو وظایف اصلی مدیریت شهری نیست. شورای شهر این امکان را فراهم کرد تا شهرداری مشهد به عرصه ورزش قهرمانی ورود کرده و نقش حمایتی داشته باشد.

وی اضافه کرد: قطعا متولی ورزش‌ قهرمانی سیستم‌ و سازمان دیگری است و نباید انتظار داشته باشیم شهرداری مشهد به این مسائل ورود جدی داشته باشد. ورود شهرداری مشهد به این عرصه به صورت جدی مانند این است که شهرداری هم وظایف خود را به سایر دستگاه‌ها محول کند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: ما به عنوان شهروند دوست داریم که یک تیم فوتبال خوب در مشهد داشته باشیم. این موضوع نیز مورد تاکید اعضای شورای شهر است، اما شهرداری مشهد نمی‌تواند تیم‌داری کند. تیم‌داری جزو وظایف شهرداری‌ها نیست.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط