جمعه 27 مهر 1403 - 18:01

کد خبر 667224

جمعه 27 مهر 1403 - 13:27:29


کشته و زخمی شدن 8 نفر در تصادف خونین محور بندرگز


باشگاه خبرنگاران/ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از جان باختن یک نفر و مصدوم شدن ۷ نفر در پی تصادف دو خودروی سواری در جاده بندرگز به کردکوی خبر داد.

قاسم غریب‌آبادی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۸ غروب پنج‌شنبه ۲۶ مهرماه گزارش تصادف دو خودروی پراید و پژو در جاده بندرگز به کردکوی، محدوده روستای محمد‌آباد از سوی اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان گزارش شد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: ۲ تیم از پایگاه امدادونجات نوکنده بندرگز با آمبولانس و خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند.
وی گفت: پس از رسیدن نجاتگران به محل حادثه و ارزیابی صحنه مشخص شد خودرو‌ها ۸ سرنشین دارند که یک نفر از آنها جان خود را از دست دادند و ۷ نفر هم مصدوم شدند.
غریب‌آبادی خاطر نشان کرد: نجاتگران پس از انجام اقدامات اولیه مصدومین را با کمک عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال دادند و جان باخته تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه دادند.
وی با توجه به تعطیلات پایان هفته و افزایش تردد‌ها از رانندگان تقاضا کرد در جاده‌ها احتیاط لازم را به عمل بیاورند و مراقب جان خود و خانواده شان باشند.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط