شنبه 28 مهر 1403 - 18:05

کد خبر 668239

شنبه 28 مهر 1403 - 13:31:58


ناکامی لژیونر عربستانی در ایتالیا؛ رم پشیمان شد


ورزش 3/مدیران و کادر فنی رم به هیچ وجه از عملکرد سعود عبدالحمید راضی نیستند و قصد دارند بازیکن دیگری را در این پست به خدمت بگیرند.
سعود عبدالحمید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته از الهلال جدا شد و به باشگاه رم ایتالیا پیوست تا یک انتقال تاریخی برای او رقم بخورد و بسیاری از هواداران فوتبال عربستان منتظر تماشای درخشش او در ترکیب این تیم در رقابت‌های سری آ ایتالیا بودند.
با این حال، عملکرد او در این تیم در طول چند هفته قبل مورد استقبال هواداران این تیم و کارشناسان ایتالیایی قرار نگرفته و انتقادهای بسیاری از او مطرح شده بود و حالا به نظر می‎‌رسد که این انتقال برای او چندان خوب پیش نرفته است و شاید حتی باعث کنار گذاشتنش از ترکیب این تیم شود.
کالچومرکاتو خبر داده است که مدیران باشگاه رم و همچنین کادر فنی این تیم از عملکرد این مدافع عربستانی به هیچ وجه راضی نیستند و قصد دارند به زودی جستجو برای پیدا کردن یک مدافع راست قابل اطمینان را آغاز کنند تا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی پیش رو در ماه ژانویه سال آینده میلادی او را به خدمت بگیرند.
گزینه‌های متفاوتی به عنوان جانشین عبدالحمید در رم مطرح شده‌اند اما تصمیم مدیران رم هنوز قطعی نیست. با این حال، انتظار می‌رود که عبدالحمید با ادامه این وضعیت دیگر فرصت زیادی برای اثبات خودش در ترکیب این تیم نداشته باشد و شاید حتی باید منتظر جدایی او از رم به صورت قرضی یا دائمی در پنجره تابستانی سال آینده باشیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط