شنبه 28 مهر 1403 - 21:05

کد خبر 68112

پنج‌شنبه 04 خرداد 1402 - 10:10:00


بازی/ Frostborn: Action RPG؛ تلاش برای قدرتمندترین جادوگر شدن


آخرین خبر/ Last Day on Earth بازی محبوب و فوق العاده زیبایی بود که با آمدنش انقلابی در بازی‌های سبک بقا بوجود آورد و پس از آن شاهد عرضه بازی‌های سبک بقا مشابهی بودیم که همگی با الهام از این بازی ساخته شده بودند و هنوز که هنوز است از محبوب‌ترین بازیهای بقا به‌شمار می‌روند! همین بازی باعث شد تا نام استودیوی بازی‌سازی Kefir بر سر زبان‌ها بیفتند و با شنیدن نامش همه ذهنشان به سمت بازی لست دی آن ارث برود! حالا شاهد عرضه یک بازی جدید از استودیوی بازی‌سازی کفیر هستیم که باز هم می‌خواهد به محبوبیت خودش بیفزاید و بیش از پیش نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد و شما دوستداران بازی‌های بقا را به وجد بیاورد! گیم پلی و ساخت بازی Frostborn با الهام از بازی Last Day on Earth ساخته شده است و شما در نقش کارکتر اصلی که “زاده سرما” به ان لقب داده‌ایم، به ایفای نقش می‌پردازید! در یک دنیای پر از برف و یخبندان خود را می‌یابید که قرار است در این دنیا با دیگر کاربران سراسر جهان مشغول باشید و وقتتان را بگذرانید! هرکسی در این بازی می‌تواند کاری کند، یکی با دیگر دوستانش گروهی محدود و دو، سه یا چهار نفره می سازد و مشغول می شود و دیگری تصمیم می گیرد با کاربران سراسر جهان قبیله‌ای تشکیل دهد و باحمله به دیگر بازیکنان نهایت هیجان را تجربه کند! با پیدا کردن آیتم‌های ریز و درشت سر پناهی مستحکم را برای خود بسازید و برای تبدیل شدن به جادوگر قدرتمند اودین تلاش بکنید!

بازی Frostborn در مدت زمان کم هزاران بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را کسب کند. توسعه دهنده بازی زاده سرما یک سری ویژگی های کلیدی برای بازی اش بیان کرده که از انها می توان به گرافیک خیره کننده اچ دی و واقعی، در دسترس بودن حالت Co-op برای بازی با دوستان نزدیک تا 4 نفر، در دسترس بودن دو حالت بازی PvP و PvE، امکان ایجاد کلن اختصاصی خود و یا ملحق شدن به کلن های دیگر بازیکنان سراسر جهان، ساخت پایگاه اختصاصی خود با طیف گسترده ای از ایتم ها، مشغول بودن در یک دنیای بزرگ، بازی در طیف گسترده ای از مکان ها و سیاهچال ها، در دسترس بودن طیف گسترده ای از سلاح ها برای استفاده در نبردها و یا محافظت از خود در برابر دشمنان خود، گیم پلی فوق العاده اعتیاداور با یک صداگذاری مهیج و به طور کلی ساخت بی نظیرش اشاره کرد!

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 5.0 و بالاتر
حجم: 645 مگابایت

لینک دانلود برای و

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از استفاده کنید.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط