شنبه 28 مهر 1403 - 18:05

کد خبر 83650

پنج‌شنبه 18 خرداد 1402 - 09:28:00


اخباری از چهره ها


خراسان/ چهره ها و خبر ها در روزی که گذشت


سروش صحت به زودی با اولین سریال نمایش خانگی‌اش «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» به این مدیوم می‌آید. علی مصفا، قدرت‌ا... ایزدی، کاظم سیاحی، آناهیتا افشار و بیژن بنفشه‌خواه بازیگران این مجموعه کمدی و صحت و ایمان صفایی نویسندگان این اثر هستند.


کامبیز دیرباز برای اجرای «پدرخوانده 2» اثر سعید ابوطالب جلوی دوربین رفت. لوکیشن این مسابقه مانند یک کشتی طراحی شده است. در فصل دوم، مافیاها کشتی دزدان دریایی را تصاحب کرده‌اند و «جک گنجشکه» (اسپارو) میان مافیاها و دزدان دریایی سرگردان است.


بهروز شعیبی مجوز نمایش فیلم جدیدش با نام «هم‌آهنگ» را دریافت کرد. فیلم برداری این فیلم در سکوت کامل خبری انجام شده است. بهروز شعیبی این فیلم را با همکاری علی سرتیپی در مقام تهیه‌کننده، یک سال پس از «بدون قرار قبلی» تولید کرده است.

سعید چنگیزیان این روزها مشغول اجرای نمایش «این جا پنجره‌ای باز مانده است» به کارگردانی ندا شاهرخی است و در این تئاتر، نقش یک زن را ایفا می‌کند. این بازیگر در فصل دوم سریال «زخم کاری» اثر محمدحسین مهدویان نیز حضور دارد.


هانیه توسلی امشب ساعت 20، با فیلم «بی‌صدا حلزون» کاری از بهرنگ دزفولی‌زاده به سینمای آنلاین فیلیمو می‌آید. این فیلم با بازی مهران احمدی و پدرام شریفی، تابستان 1401 به نمایش درآمد و با فروش 698 میلیون تومانی حضور موفقی در گیشه نداشت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط