شنبه 28 مهر 1403 - 15:00

کد خبر 85058

جمعه 19 خرداد 1402 - 16:30:00


از بازی John Carpenter’s Toxic Commando رونمایی شد


گیم فا/ شرکت فوکوس اینترتینمنت (Focus Entertainment) و استودیوی سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) در جریان مراسم Summer Game Fest 2023 از بازی جدیدی به نام John Carpenter’s Toxic Commando رونمایی کردند.

بازی John Carpenter’s Toxic Commando یک اثر شوتر اول شخص کواپ محور محسوب می‌شود که از فیلم‌های سبک اکشن و ترسناک دهه ۸۰ میلادی الهام گرفته است. با وجود اینکه جزئیات زیادی از این عنوان منتشر نشده است، اما تریلر معرفی آن بخش‌هایی از محیط، لحن و حتی گیم‌پلی را نشان می‌دهد. این بازی روی ارائه‌ی انبوهی از دشمنان به بازیکنان و نابود کردن آن‌ها تمرکز می‌کند.

تریلر معرفی John Carpenter’s Toxic Commando نشان می‌دهد که این بازی دارای نبردهای همراه با وسیله نقلیه خواهد بود که نحوه عملکرد اسلحه در حین سوار شدن بر یک وسیله نقلیه نیز نمایش داده می‌شود. این تریلر همچنین نگاهی اجمالی به سایر ویژگی‌های گیم‌پلی، مانند استفاده از وسیله نقلیه برای یدک‌ کشیدن وسیله‌ای که ممکن است در یک گودال گیر کرده باشد، دارد.

گفتنی است که بازی John Carpenter’s Toxic Commando در سال ۲۰۲۴ برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.

شما در همین خبر می‌توانید تریلر معرفی این بازی را تماشا و یا دریافت کنید.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط