پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 19:36

کد خبر 14364

چهارشنبه 16 فروردین 1402 - 20:32:00


نگاه بزرگان اروپا به جدیدترین پدیده بارسلونا


فوتبالی/ استانیس پدرولا که در لیست امروز بارسلونا قرار گرفته، یکی از با استعدادترین بازیکنان لاماسیا به شمار می رود که در سال 2003 متولد شده است.
 پدرولا در دوازده بازی اخیرش در تیم بارسلونا اتلتیک یا همان تیم رزروهای بارسلونا، توانسته شش گل بزند و بسیاری از باشگاه های اروپا جویای شرایط وی هستند. البته این بازیکن تا 2026 با بارسلونا قرارداد دارد و به همین خاطر در ابتدا کاتالان ها باید اجازه جدایی او را صادر کنند.
استانیس در لیست بارسلونا برای بازی امشب مقابل رئال مادرید در دور برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری نیز قرار گرفته است. این بال چپ یکی از آینده دارترین بازیکنان لاماسیا است که حالا فابریزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی گزارش داده است که باشگاه های زیادی در سراسر اروپا شرایط خرید وی را دنبال می کنند و به دنبال جذب این بازیکن آینده دار هستند. این بازیکن در بازی بارسا اتلتیک و سابادی با دبل خود خوش درخشید.
استانیس تجربه حضور در آکادمی های اسپانیول و رئوس را داشته است و بارسلونا در سال 2021 توانست این بازیکن را به خدمت بگیرد و او در حال حاضر دومین فصلش را در آکادمی بارسا سپری می کند. استانیس فعلا در تلاش است تا در تیم بزرگسالان بارسلونا خودش را ثابت کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط