شنبه 31 شهریور 1403 - 10:16

کد خبر 14750

پنج‌شنبه 17 فروردین 1402 - 10:17:00


پایان مرحله یک چهارم نهایی دی اف بی پوکال؛ خبری از دورتموند و بایرن مونیخ در نیمه نهایی نیست


طرفداری/در حالی که بایرن مونیخ و دورتموند از مدعیان اصلی فتح دی اف بی پوکال این فصل به حساب می‌آمدند، هر دو آن‌ها نتوانستند خود را به مرحله نیمه نهایی برسانند
با پیروزی لایپزیش مقابل دورتموند در آخرین بازی، مرحله یک چهارم نهایی دی اف بی پوکال فصل 23-2022 بسته شد.

آینتراخت فرانکفورت با طوفان کولو موانی و بریس او در دقایق 11 و 12 که رکورد سریع‌ترین بریس تاریخ عقاب‌ها در دی اف بی پوکال را نیز شکست، موفق شد از سد اونیون برلین شگفتی ساز این فصل بوندسلیگا بگذرد. بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا تسلیم شگفتی سازی فرایبورگ شد و شاگردان کریستین اشترایش با کامبک خود، به رویای سه گانه آن‌ها پایان دادند. سباستین هونس که به تازگی جایگزین برونو لابادیا روی نیمکت اشتوتگارت شده، توانست در اولین بازی خود سربلند از زمین بیرون بیاید و سوابی‌ها موفق شدند با شکست نورنبرگ به مرحله نیمه نهایی صعود کنند. لایپزیش نیز که مدافع عنوان قهرمانی به حساب می‌آید، در یک بازی آسان و بی دردسر موفق شد با 2 گل، دورتموند را از دور این رقابت‌ها حذف کند.

گفتنی است 9 آپریل یعنی یک‌شنبه هفته آینده، قرعه کشی مرحله نیمه نهایی دی اف بی پوکال انجام خواهد شد و تیم‌های صعود کرده به این مرحله، حریفان خود را خواهند شناخت. بازی‌های نیمه نهایی نیز در تاریخ 2 و 3 می (12 و 13 اردیبهشت) برگزار خواهند شد. فینال این فصل نیز، 3 ژوئن و مانند هر سال در المپیا اشتادین برلین برگزار می‌‍شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط