یک‌شنبه 27 خرداد 1403 - 12:14

کد خبر 492857

جمعه 04 خرداد 1403 - 01:01:32


مربی ایرانی بوندسلیگا به یونیون برلین پیوست


ورزش 3/بابک کیهان‌فر با با حضور در کادر مربی‌گری باشگاه یونیون برلین به حضورش در بوندسلیگا ادامه خواهد داد. او در یونیون هم مانند ماینتس دستیار بو اسونسون است.
همکاری کیهان‌فر و اسونسون از سال ۲۰۱۸ و پس از حضور در کادر فنی تیم زیر ۱۹ ساله‌های باشگاه ماینتس آغاز شد. این مربی ایرانی-آلمانی تا سال ۲۰۲۰ در این تیم دستیار اسونسون بود و سپس به همراه او به اف‌سی لیفرینگ پیوست.
پس از تجربه حضور در ۱۰۴ بازی، کیهان‌فر و اسونسون دوباره به ماینتس برگشتند اما این بار هدایت تیم اصلی را برعهده گرفتند. اسونسون از فصل ۲۰-۲۰۱۹ تا فصل ۲۴-۲۰۲۳ در ماینتس بود و پس از کسب رتبه سیزدهم در پایان این فصل، راهی یونیون برلین شد.

پس از انتقال اسونسون به یونیون برلین که پنجشنبه‌شب نهایی شد، بابک کیهان‌فر، دستیار او در سال‌های گذشته هم به این باشگاه پیوست. یونیون پس از یک فصل عالی، در فصلی که گذشت برای فرار از سقوط جنگید و در رتبه پانزدهم قرار گرفت.
اسونسون پس از انتخاب به‌عنوان سرمربی یونیون برلین گفت: «من مدت طولانی است که یونیون را زیر نظر دارم و مطمئن هستم که شرایط خوبی برای موفقیت در اینجا پیدا خواهم کرد. من و کادرم مشتاقانه منتظر مسیری هستیم که پیش رو داریم و هر کاری از دستم بر بیاید انجام خواهم داد تا مطمئن شوم که فصلی موفق داشته باشیم.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط