یک‌شنبه 03 تیر 1403 - 22:12

کد خبر 520601

یک‌شنبه 27 خرداد 1403 - 07:44:57


ترامپ: در صورت پیروزی در انتخابات به کمک های میلیاردی به اوکراین پایان می دهم


ایرنا/ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا وعده داده است که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری در نوامبر، به پرداخت‌های چند میلیارد دلاری «بی پایان» به اوکراین پایان می دهد.

به گزارش تاس ، ترامپ افزود: زلنسکی در میان سیاستمداران یکی از بزرگترین تاجرهای جهان است و هر بار که به کشور ما می آید، با ۶۰ میلیارد دلار به کشورش باز می گردد.

وی افزود: زلنسکی هر بار که به کشورش باز می گردد، اعلام می کند که ما به ۶۰ میلیارد دلار دیگر نیاز داریم و این درخواست بی پایان ادامه دارد.

ترامپ که آرزوی ریاست جمهوری آمریکا را در سر دارد ، بارها تاکید کرده است که در صورت بازگشت به کاخ سفید می تواند درگیری در اوکراین را متوقف کند.

او همچنین اظهار کرد که تحت رهبری او هیچ جنگی نه در اوکراین و نه در نوار غزه وجود نداشت.

شصتمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا سه‌شنبه پنجم نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ۱۴۰۳) برگزار می شود. و رقابت بین ترامپ و جو بایدن شدت یافته است و هریک از نازمدها دو حزب جمهروی خواه و دموکرات تبلیغات خود را بطور گسترده آغاز کرده اند.

شبکه تلویزیونی سی ان ان گفت که جو بایدن رییس جمهور آمریکا و دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور در یک مناظره ۹۰ دقیقه ای شرکت خواهند کرد, اما این مناظره بدون حضور تماشاچیان خواهد بود.

به گزارش شنبه شب ایرنا از "سی ان ان"، با توجه به این شبکه خبری آمریکا, تیم های انتخاباتی بایدن و ترامپ روز شنبه برای مناظره در تاریخ ۲۷ ژوئن با حضور دو مجری و بدون حضور تماشاچیان در استودیو به توافق رسیدند.

این شبکه افزود: «هر دو کاندیدا موافقت کردند که در یک تریبون حاضر شوند و جایگاه آنها با یک سکه مشخص می‌شود و میکروفون‌ها «در طول مناظره به جز نامزدی که نوبت سخنرانی دارد، خاموش خواهد بود.»

سی ان ان اعلام کرد که هیچ وسیله یا یادداشتی روی صحنه مجاز نخواهد بود و به نامزدها فقط یک خودکار، کاغذ و یک بطری آب داده می شود.

این مناظره که در آتلانتا، جورجیا برگزار خواهد داشت ، ۹۰ دقیقه زمان خواهد برد و در طی آن ستاد های انتخاباتی دو نامزد نمی توانند با بایدن و ترامپ تعامل داشته باشند.

بایدن و ترامپ در ماه مه بر سر دو مناظره تلویزیونی انتخاباتی توافق کردند که دومین مناظره در ۱۰ سپتامبر توسط شبکه ای بی سی میزبانی خواهد شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط