یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 01:33

کد خبر 545824

یک‌شنبه 17 تیر 1403 - 11:53:27


زنده: روز مذاکرات و توافقات نهایی!


ورزش 3/نقل و انتقالات لیگ برتر ایران به روزهای سرنوشت‌ساز خود رسیده است.
پنجره نقل و انتقالاتی لیگ برتر ایران با چند انتقال رسمی همراه شده اما هنوز با حرارت موردنظر هواداران فوتبال فاصله دارد. در این بین البته تحرکات جدی و اثرگذاری از سوی تیم‌ها برای خرید بازیکنان شکل گرفته و همه باید منتظر رسمیت آنها باشند.
در این بین پرسپولیس و استقلال موردتوجه‌ترین تیم‌ها هستند. با ورود خوان کارلوس گاریدو به ایران، پرسپولیس به استقبال رونمایی از خریدهای خود می‌رود و امروز هم مراسم معارفه سرمربی خود را خواهد داشت. استقلال هم با جواد نکونام به دنبال حداقل 5 خرید در فصل نقل و انتقالات خواهد بود.
البته از تراکتور، فولاد، سپاهان و گل‌گهر نباید غافل شد. تیم‌هایی که شاید فعلا سروصدای همیشگی را ندارند اما به زودی با چند انتقال توجهات را بالای سر خود خواهند آورد.

 پوشش زنده خبری
_روزنامه الرایه چاپ دوحه، از پیشنهاد پرسپولیس به باشگاه العربی برای جدایی عبدالکریم حسن خبر داده است: عمر السومه را بدهید!

_اولین صحبت‌های گاریدو در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس: آنطور که من می‌بینم باشگاه روی این موضوع کار می‌کند. من با مدیرعامل باشگاه و آقای بادامکی صحبت کردم. فوتبال است و باید در فوتبال بعضی اوقات در تصمیم‌گیری دقت کنید. هفته دیگر زمان مناسبی است که باشگاه بازیکنان مدنظر خود را جذب کند. الان هم بازیکنان خوبی داریم و تیم اول ما قوی است.
 
_مهدی تارتار روز گذشته مذاکرات مثبتی را با باشگاه گل‌گهر انجام داد و امروز قرار است تکلیف سرمربیگری این تیم روشن شود.

_طبق شنیده‌ها قراراست روزبه چشمی روز دوشنبه در باشگاه استقلال حاضر شده و قرارداد جدیدی با باشگاه استقلال به امضا برساند. البته این زمان تقریبی است اما در اینکه چشمی قطعاً فصل بعد برای استقلال به میدان خواهد رفت نباید تردیدی داشت و این بازیکن به طور حتم برای استقلال بازی خواهد کرد.

_حسین پورحمیدی پیگیر جدایی خود از تراکتور است اما هنوز به نتیجه خاصی نرسیده. تراکتور حاضر نیست او را آزاد کند و در صورت منتفی شدن انتقال بیرانوند، او در تیمش خواهد ماند.

_در مورد محمدرضا اخباری شایعات زیادی وجود دارد و گفته می‌شود او پیشنهاد پرسپولیس را در جیب دارد. او که فصل خوبی را پشت سر نگذاشت البته به ادعای گل‌گهری‌ها برای فصل آینده هم تحت قرارداد این باشگاه است.

_فرشید باقری که از شرایط مالی مس رفسنجان ناراضی است، احتمالا فصل آینده را در تیمی دیگر سپری خواهد کرد. او نیم فصل گذشته موردتوجه استقلال بود اما فعلا پیشنهادی از تیم محبوبش نگرفته است.

_صالح حردانی که قراردادش با تیم استقلال به پایان رسیده بود، با مدیران این باشگاه برای تمدید به توافق رسیده و به زودی قرارداد جدیدی امضا خواهد کرد.

_نیما نکیسا، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که آیا برای همکاری با ربیعی از مراجع ذی‌صلاح استعلام گرفته‌اند، به فرهیختگان گفت: «ربیعی هیچ حاشیه‌ای نداشت و هیچ مشکلی برای همکاری با او وجود ندارد. از این رو به کارش محکم‌تر از قبل ادامه می‌دهد. اگر همکاری با آقای ربیعی برای ما دردسر شد حتما به اطلاع شما می‌رسانم. مربی ما بدون شک سال آینده آقای ربیعی است. استعلام‌ هم گرفته شده و هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد.»
 
_باشگاه استقلال برای اردوی تدارکاتی پیش فصل راهی ترکیه خواهد شد.

 _سعید دقیقی که بعد از پایان لیگ برتر از هدایت شمس آذر کنار کشیده بود، هنوز نتوانسته تیم موردنظر خود را پیدا کند و به همین دلیل احتمال دارد دوباره به نیمکت تیم قزوینی بازگردد.

 
_خبرنگاران حوزه پرسپولیس ما به محل اجتماعات بانک شهر رفته‌اند تا آیین معارفه سرمربی جدید را پوشش دهند. احتمالا در این رویداد اخباری پیرامون نقل و انتقالات هم منتشر خواهد شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط