یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 01:42

کد خبر 546492

یک‌شنبه 17 تیر 1403 - 20:27:20


اسطوره امارات با شماره هفت در لباس النصر


ورزش 3/علی مبخوت با عقد قراردادی رسمی، راهی تیم فوتبال النصر دبی شد.
النصر امارات موفق شد در نقل و انتقالات تابستانی برای فصل جدید علی مبخوت (33 ساله) مهاجم سابق الجزیره و بهترین گلزن تاریخ ادنوک لیگ را به خدمت بگیرد.
باشگاه النصر اعلام کرد که به صورت رسمی با این بازیکن قرارداد امضا کرده است. این اعلامیه در ساعت 7 عصر و با اشاره به شماره پیراهن محبوب مبخوت منتشر شد.
پس از مذاکرات طولانی با این بازیکن که از چندین باشگاه بزرگ لیگ حرفه‌ای پیشنهاداتی دریافت کرده بود، امضای قرارداد با مبخوت، بهترین گلزن تاریخ تیم ملی امارات با 85 گل، رسمی شد.

مبخوت پس از اعلام ترک الجزیره در ابتدای ماه گذشته، بازار نقل و انتقالات تابستانی امارات را به آتش کشید. او به دلیل جایگاهش در فوتبال امارات و رکورد گلزنی طولانی‌مدتش با الجزیره طی 16 فصل و به عنوان بهترین گلزن تاریخ ادنوک لیگ با 218 گل زده، توجهات زیادی را به خود جلب کرد.
مبخوت 8 عنوان قهرمانی با الجزیره کسب کرده است که شامل 3 قهرمانی لیگ، 3 قهرمانی جام حذفی امارات، یک قهرمانی جام بانک اسلامی ابوظبی و یک قهرمانی سوپر جام امارات است.
او دو بار عنوان بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای، دو بار بهترین گلزن جام خلیج فارس و بهترین گلزن جام ملت‌های آسیا در سال 2015 را کسب کرده است. همچنین مبخوت رکورد سریع‌ترین گل در تاریخ جام ملت‌های آسیا را در اختیار دارد.
از سوی دیگر، تیم النصر برای آماده‌سازی فصل جدید، فردا دوشنبه به منظور برگزاری اردو خارجی خود در هلند، عازم این کشور خواهد شد. اردو تا 29 ماه جاری ادامه خواهد داشت و تیم در این مدت 3 بازی دوستانه انجام خواهد داد.
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط