یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 01:40

کد خبر 546496

یک‌شنبه 17 تیر 1403 - 20:29:46


سرپرست شمس آذر علیه شایعات قرمز!


ورزش 3/سرپرست شمس آذر مدعی است در روزهایی که این باشگاه نوپا به دنبال ایجاد بستری مناسب برای تکرار موفقیت است، عده‌ای با سم‌پاشی به دنبال ضربه به اعتبار مجموعه هستند.
برنامه‌ریزی برای تکرار موفقیت شمس آذر در فصلی که توانست کارشناسان و همچنین اهالی فوتبال را به تمجید وادار کند، دنبال خواهد شد و سبزپوشان قزوینی آماده ماجراجویی جدید خواهند بود.
"شمس آذر با نمایش فنی و کیفی خود در زمین فوتبال و در عین گمنامی بازیکنان خود، همه اهالی فوتبال را وادار به ستایش کرد"؛ این جمله‌ای است که مصیب چگینی سرپرست این تیم در اولین واکنش خود نسبت به حواشی شکل گرفته به زبان می‌آورد و مدعی است کسانی که این روزها علیه این تیم در حال شایعه‌پراکنی و سم‌پاشی هستند بهتر است یک بار دیگر نمایش فنی شمس آذر را به تماشا بنشینند.
چگینی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: برنامه باشگاه برای حضوری قدرتمند در فصل آینده لیگ برتر استارت خورده است. در گام اول قصد داریم و البته این موضوع را دنبال کرده‌ایم تا مطالبات بازیکنان و اعضای تیم را پرداخت کنیم. بحث تمدید و ادامه همکاری با سعید دقیقی نیز به خوبی پیش می‌رود و امیدوارم ایشان در فصل آتی نیز در تیم خودش حضور داشته و این جاه طلبی را ادامه دهیم. قطعا کار سخت‌تر خواهد بود اما ما نشان دادیم کنار همدیگر قوی هستیم و از پس کارهای بزرگ برخواهیم آمد.
سرپرست شمس آذر بار دیگر با تاکید بر این موضوع که نقل و انتقالات باشگاه بر اساس مذاکره مستقیم با تیم و نظر کادرفنی دنبال خواهد شد گفت: متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که برخی باشگاه‌ها برخلاف اصول حرفه‌ای اقدام به مذاکره مستقیم با بازیکنان ما کرده و به نوعی ذهن آنها را نیز درگیر می‌کنند. این موضوع به هیچ عنوان جوانمردانه و حرفه‌ای نیست. باشگاه شمس آذر برخلاف خیلی از تیم‌ها بستری فراهم کرده تا استعدادهای فوتبالی شرایط رشد و نمایش کیفیت خود را به نمایش بگذارند. شایسته است که به این موضوع احترام گذاشته شود و اگر باشگاهی نیز خواهان بازیکنی است کاملا حرفه‌ای و طبق اصول و قوانین کار را دنبال کند.
چگینی در بخش پایانی صحبت‌هایش نیز به شایعات شکل گرفته علیه این باشگاه اشاره می‌کند و ضمن رد این موضوع گفت: بار دیگر تکرار می‌کنم؛ هیچ تیم و هوادار و کارشناس فوتبالی نمی‌تواند ادعا کند که نتایج ما بر پایه برخی اتفاقات بوده است و همگی دوستداران فوتبال در فصل گذشته به اینکه شمس آذر علیرغم در اختیار داشتن مهره‌های کم نام و نشان توانسته از حیث فوتبالی جزو برترین‌ها باشد، اذعان داشته‌اند. این شایعات مشخص است که خط دهی شده و برای برهم زدن آرامش این باشگاه است. باشگاهی که به صورت کاملا خصوصی اداره می‌شود و ریال به ریال آن از جیب شخصی هزینه شده و برخی اما مقاصد کاملا مشخصی دارند که در صورت تداوم این شرایط به آن به صورت واضح اشاره خواهیم کرد. با تمامی این اوصاف این را مطمئن باشید که برای خوشحالی مردم عزیز قزوین از هیچ کوششی کوتاهی نخواهیم کرد و ستاره‌هایی که ماحصل دسترنج این باشگاه هستند را حفظ خواهیم کرد تا در فصل آینده نیز بتوانیم باعث افتخار شهر قزوین و نام شمس آذر باشیم. دوستان هم تلاش نکنند با چاشنی ایجاد ترس سقوط یا موضوعاتی به این شکل برای فراری دادن ستاره‌های ما بهره ببرند!
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط