دوشنبه 02 مهر 1403 - 21:52

کد خبر 592073

سه‌شنبه 23 مرداد 1403 - 21:17:26


پیکسل ۹ پرو فولد از راه رسید؛ تاشدنی قدرتمند گوگل و رقیب جدی گلکسی زد فولد ۶


زومیت/ گوگل از گوشی تاشدنی جدید خود با نام پیکسل ۹ پرو فولد رونمایی کرد. این گوشی یکی از جدی‌ترین رقبای گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ است.
 
گوگل امسال در مورد محافظت از نشت اطلاعات گوشی‌های موبایل جدید خود عملکرد جالبی نداشت؛ به‌طرزی که به صورت پی‌در‌پی شاهد درز اطلاعات و تصاویر پرچمداران سری پیکسل ۹ این شرکت بودیم. در هر صورت گوگل از گوشی تاشدنی جدید خود یعنی پیکسل ۹ پرو فولد رونمایی کرد. این گوشی موبایل یکی از جدی‌ترین رقبای زد فولد ۶ سامسونگ به شمار می‌رود.

پیکسل ۹ پرو فولد دستگاهی با بهبودهای سخت‌افزاری نسبت به نسل قبلی یعنی پیکسل فولد است و این کار با تغییرات بزرگ در نمایشگرهای این گوشی هوشمند آغاز می‌شود. نمایشگر بیرونی اکنون یک پنل ۶٫۳ اینچی است که تقریباً شباهت زیادی با آنچه که در گوشی پیکسل ۹ که در جریان رویداد MadeByGoogle 2024 معرفی شد، دارد. این تشابه هم از نظر اندازه و هم از نظر نسبت تصویر (۲۰:۹) است.

نمایشگر داخلی گوشی گوگل مدل پیکسل ۹ پرو فولد به‌روزرسانی شده است و نسبت تصویر فوق‌العاده عریض و کوتاه فولد قبلی را کنار گذاشته و به نمایشگری بلندتر و مشابه به مربع تبدیل شده که شبیه به سایر گوشی‌های تاشدنی محبوب مانند وان‌پلاس اوپن است.

پنل جدیدی که گوگل Super Actua Flex می‌نامد بزرگ‌تر شده و حالا اندازه‌ی آن به ۸ اینچ می‌رسد و توانایی دستیابی به روشنایی حداکثری ۲۷۰۰ نیتی را دارد. نمایشگر خارجی نیز به همین میزان از روشنایی می‌رسد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط