دوشنبه 02 مهر 1403 - 23:57

کد خبر 639377

دوشنبه 02 مهر 1403 - 20:19:00


گزارش: بازی چندنفره Assassin’s Creed شبیه Fall Guys خواهد بود


گیم فا/ بازی Assassin’s Creed Invictus که توسط یوبیسافت در دست توسعه است، به گفته لیکر معروف j0nathan، یک بازی چندنفره الهام گرفته از Fall Guys خواهد بود.

این لیکر که سابقه خوبی در زمینه اطلاعات مربوط به Assassin’s Creed دارد، در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) جزئیات این بازی را فاش کرده است.

طبق گفته منبع، بازی Assassin’s Creed Invictus دارای حدود ۱۶ بازیکن در مودهای مختلف از جمله Team Deathmatch و مبارزه آزاد (free-for-all) خواهد بود. او اشاره کرده که یکی از حالت‌های این بازی شامل یک مسابقه سرعتی است که در آن بازیکنان باید به نقاط نورانی روی نقشه برسند. بازیکنانی که به دور بعدی راه پیدا کنند، می‌توانند قدرت دلخواه خود را در میان انواع قدرت‌های بازی انتخاب کنند.

این لیکر همچنین تایید کرده است که شخصیت‌های Ezio و Cesare Borgia در بازی حضور خواهند داشت و گفته است که گیمپلی بازی بیشتر حالت آرکید دارد، با ضرباتی که حس واقعی ندارند و حتی محافظی شبیه به سپر حبابی بازی Smash Bros. نقشه‌های مختلفی نیز در این بازی وجود دارند، از جمله بغداد از Assassin’s Creed Mirage، ژاپن از Assassin’s Creed Shadows و یک نقشه در جزیره‌ای با طبیعت زیبا که احتمالاً از Assassin’s Creed IV: Black Flag الهام گرفته شده است.

در ماه جولای ۲۰۲۳ گزارش شد که بیش از ۱۱ بازی Assassin’s Creed در حال توسعه هستند، از جمله بازی‌های منتشر شده مانند Assassin’s Creed Mirage و بازی‌های آتی مانند Assassin’s Creed Shadows. همچنین بازی‌هایی نظیر Assassin’s Creed Hexe، نسخه بازسازی شده Assassin’s Creed IV: Black Flag و البته Invictus نیز در این لیست قرار دارند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط