دوشنبه 02 مهر 1403 - 10:01

کد خبر 596486

شنبه 27 مرداد 1403 - 15:34:48


با این رم‌های جدید COLORFUL سیستم گیمینگ خود را جذاب و متفاوت کنید


شهر سخت افزار/ شرکت چینی کالرفول رم‌های سری iGame DDR5 Loong Edition را معرفی کرده است که طراحی و ظاهری متفاوت نسبت به محصولات موجود در بازار دارند. این رم‌های سفید رنگ که به مناسب سال اژدها عرضه شده‌اند، مجموعه‌ای از طرح‌ها و الگوهای سفید و طلایی را به همراه داشته و می‌توانند کیس‌های گیمینگ را جذاب‌تر کنند.

کالرفول یکی از برندهای تولیدکننده سخت‌افزارهای گیمینگ محسوب می‌شود که معمولاً سعی دارد محصولاتی متفاوت و با ظاهری جذاب را روانه بازار کند.


این برند چینی اخیراً حافظه‌های رم iGame DDR5 Loong Edition را به مناسب سال اژدها معرفی کرده است. به نوعی می‌توان گفت که این رم‌های جدید مکمل کارت‌های گرافیک و مادربردهای سری iGame Loong Edition محسوب می‌شوند که اوایل سال جاری به بازار عرضه شدند.

طرح‌های جدید و جذاب در رم‌های سری iGame DDR5 Loong Edition
حافظه‌های رم iGame DDR5 Loong Edition دارای الگوهای تزیینی سنتی چینی از جمله ابرهای سفید و اژدهای معروف چینی‌ها هستند. از آنجا که با محصولی گیمینگ سروکار داریم، در بخش بالایی هیت سینک این رم‌ها نورپردازی RGB چند لایه در نظر گرفته شده است.


به گزارش Thinkcomputers، برای تکمیل این طرح متفاوت و جذاب برای سیستم‌های سفید رنگ، برند COLORFUL یک پلاک طلایی با الگوهای مرتبط با سال اژدها به کار برده است. در این بخش شاهد هیت‌سینک‌های بلند آلومینیومی نیز خواهیم بود که توزیع دما و حرارت را به همراه دارند.



طبق اعلام برند کالرفول، حافظه‌های رم iGame DDR5 Loong Edition در سه کیت با مشخصات متفاوت به بازار عرضه خواهند شد که شامل کیت 32 گیگابایتی (2 ماژول 16 گیگابایتی) با سرعت 6800MT/s، کیت 32 گیگابایتی (2 ماژول 16 گیگابایتی) با سرعت 7200MT/s و در نهایت کیت 48 گیگابایتی (2 ماژول 24 گیگابایتی) با سرعت 6800MT/s هستند.

نظر شما در رابطه با رم‌های جدید کالرفول چیست؟ آیا این حافظه‌های جذاب می‌توانند زینت‌بخش یک سیستم گیمینگ سفید رنگ باشند؟


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط