جمعه 30 شهریور 1403 - 14:12

کد خبر 626307

پنج‌شنبه 22 شهریور 1403 - 10:01:38


Astro Bot به IP بسیار مهمی برای پلی استیشن تبدیل شده است


زومجی/ هرمن هالست در جدیدترین بیانیه خود از تبدیل شدن Astro Bot به یکی از مهم‌ترین آیپی‌های پلی استیشن خبر داد.

بازی Astro Bot جدیدترین محصول پلتفرمینگ تیم آسوبی به حساب می‌آید که موفقیت‌های اخیرش فراتر از پیش‌بینی طرفداران بوده است. حال هرمن هالست، مدیرعامل گروه تجاری بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در بیانیه جدید خود اعلام کرده است Astro Bot یک آی‌پی بسیار مهم برای آینده پلی استیشن خواهد بود.

هالست که درگذشته مدیرعامل استودیو گوریلا گیمز بود، همراه با نیکولاس دوست، کارگردان Astro Bot، در جدیدترین پادکست پلی استیشن حضور یافت و به بیان مطالبی درباره این بازی پرداخت: «آسترو برای پلی استیشن بسیار بسیار مهم است. ما نسخه نصب شده آن روی پلی استیشن 5 را داشتیم که توسط میلیون‌ها نفر تجربه شد و آن را دوست داشتند و من فکر می‌کنم آن بازی به‌عنوان چیزی بیشتر از یک سکوی پرتاب برای عرضه اخیر Astro Bot عمل کرده است. باید توجه داشته باشیم یک تیم بسیار کوچک توانست چنین تجربه بزرگی را ارائه دهد که در نهایت تبدیل به یک بازی عالی شد و هم‌اکنون به‌عنوان نمادی برای جشن گرفتن تمام تاریخچه پلی استیشن در نظر گرفته می‌شود».

هالست در ادامه خاطرنشان کرد موفقیت این بازی روی اهمیت بسیار زیاد توسعه بازی‌ها در ژانرهای مختلف توسط استودیوهای پلی استیشن و تمرکز بیشتر سونی روی بازار محصولات خانوادگی تاکید دارد. بازی Astro Bot روی کنسول پلی استیشن 5 عرضه شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط