دوشنبه 02 مهر 1403 - 10:51

کد خبر 63493

یک‌شنبه 31 اردیبهشت 1402 - 12:33:00


واکسیناسیون حجاج در استان اردبیل انجام شد


ایسنا/ معاون بهداشت، درمان و توان‌بخشی هلال احمر استان اردبیل از واکسیناسیون حجاج بیت‌الله الحرام در این استان خبر داد و گفت: این واکسیناسیون از ۲۴ الی ۳۰ اردیبهشت انجام گرفت.

عباس انوری آذر، معاون بهداشت، درمان و توان‌بخشی هلال احمر استان اردبیل با اشاره به انجام واکسیناسیون حجاج بیت‌الله الحرام در این استان اظهار کرد: این واکسیناسیون از ۲۴ اردیبهشت شروع و تا ۳۰ اردیبهشت ادامه داشت به طوری که حجاج اردبیلی برای تزریق واکسن مننژیت فقط باید به درمانگاه جمعیت هلال احمر اردبیل مراجعه کنند.
وی گفت: ساعت کار درمانگاه هلال احمر برای واکسیناسیون حجاج از ساعت هشت صبح انجام می‌شد به طوری حجاج با در دست داشتن مدارکی که مدیران کاروان‌ها اعلام کرده بودند واکسیناسیون شدند.
معاون بهداشت، درمان و توان‌بخشی هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: همچنین در اجرای طرح معاینات پیش از اعزام زائران حج تمتع سال ۱۴۰۲ نیز به بیش از ۷۲۰ نفر خدمت ارائه شده بود.
انوری آذر با بیان اینکه زائرین استان اردبیل در قالب پنج کاروان به حج تمتع اعزام خواهند شد، ادامه داد: واکسیناسیون حجاج در شهرهای اردبیل، مشگین‌شهر، پارس‌آباد و خلخال انجام شد.
معاون بهداشت، درمان و توان‌بخشی هلال احمر استان اردبیل  گفت: طی برنامه‌ریزی انجام شده متقاضیان حج تمتع قبل از اعزام باید معاینات پزشکی و تاییدیه سلامت را از سوی هلال احمر دریافت کنند و سپس اقدامات سفر را انجام دهند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط