دوشنبه 02 مهر 1403 - 10:55

کد خبر 63542

یک‌شنبه 31 اردیبهشت 1402 - 13:07:17


رسیدگی به پرونده قصور در حادثه تروریستی شاهچراغ در دادسرای نظامی فارس


باشگاه خبرنگاران/ رئیس کل دادگستری فارس گفت: پرونده قصور و کوتاهی در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) در دادسرای نظامی فارس در دست رسیدگی است.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس در خصوص آخرین وضعیت پرونده حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اظهار کرد: حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) دو بعد دارد که یک قسمت مربوط به قصور و کوتاهی در بخش انتظامات است که در دادسرای نظامی فارس پرونده این موضوع در دست رسیدگی است. همچنین قسمت دوم پرونده این موضوع در دادسرای عمومی و انقلاب رسیدگی شد و کیفرخواست برای متهمین صادر شد. 
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تروریست اصلی این حادثه در شب وقوع حادثه به درک واصل شد از تعداد پنج نفر تروریست دیگر دو نفر حکم اعدام آن‌ها تأیید شده است و به‌زودی حکم اعدام آن‌ها در خیابان ۹ دی اجرا می‌شود.
رئیس کل دادگستری فارس در خصوص مسمومیت دانش‌آموزان گفت: این موضوع جنبه روانی داشت و معتقدم این حادثه در فارس ساختگی بود. چرا که مسمومیت دارای علائم است و با توجه به دستگیری و بازداشت چند مجرم در شهر لارستان، اغلب آن‌ها دانش‌آموزانی بوده‌اند که ترک تحصیل کرده بودند.
موسوی همچنین از دستگیری عاملین رعب و وحشت در این موضوع خبر داد و بیان کرد: به‌زودی در خصوص این موضوع اطلاع‌رسانی می‌شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط