جمعه 30 شهریور 1403 - 14:11

کد خبر 635565

جمعه 30 شهریور 1403 - 11:30:07


نجات چوپان مفقودی در ارتفاعات اشک کوه علی‌آباد کتول


باشگاه خبرنگاران/ معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: چوپان مفقود شده در ارتفاعات اشک کوه علی‌آباد کتول پس از ۳ روز عملیات پیدا و به پایین‌دست منتقل شد.
رضا حاجیلری، معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گلستان عنوان داشت: ساعت ۱۱ صبح سه شنبه ۲۷ شهریور ماه گزارش مفقود شدن یک مردِ چوپان در جنگل‌های منطقه اشک کوه دهنه محمد آباد کتول در شهرستان علی آباد کتول مفقود شد.
معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: نیرو‌های هلال‌احمر علی آباد کتول با گزارش نیرو‌های مردمی و تایید پلیس ۱۱۰ برای جست‌وجوی این جوان ۲۳ ساله که در پی باران و رعد و برق در جنگل‌های اشک کوه گم‌شده بود اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه روزانه ۲ تیم برای جست‌وجو اعزام می‌شدند افزود: عوامل امدادی طی ۳ روز عملیات در این منطقه صعب العبور از مسیر‌های کوهستانی روستای بالاچلی در دهنه محمدآباد کتول و روستای افراتخته در دهنه زرین گل به صورت پیاده و برخی مسیر‌ها با خودروی کمک‌دار به جست‌وجو پرداختند.
حاجیلری گفت: در نهایت مفقودی ساعت ۱۵:۱۰ عصر پنج‌شنبه ۲۹ شهریور با کمک نیرو‌های مردمی و نجاتگران هلال‌احمر پیدا و به پایین دست منتقل شد.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط