یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 11:19

کد خبر 637116

یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 08:39:00


مادربزرگ یامال: برای کشته شدن اینجا هستم


ورزش 3/انتخاب لامین یامال، استعداد جوان بارسلونا برای تیم ملی اسپانیا ، جنجال بزرگی را در مراکش به پا کرد.
کامنت‌های تند به خصوص در شبکه‌های اجتماعی خانواده این فوتبالیست جوان را به دلیل بازی کردن برای اسپانیا و نادیده گرفتن کشور زادگاهش هدف قرار داده است. مادربزرگ یامال، فاطمه، اخیراً با اظهاراتی که در تلاش برای آرام کردن بحث‌ها انجام داد، به این وقایع دامن زد.
مادربزرگ لامین یامال با بیان اینکه نوه‌اش در اسپانیا به دنیا آمده و بزرگ شده است، گفت: "این بچه مراکشی نیست، او در اسپانیا به دنیا آمده و در اینجا تحصیل کرده است. پسرم منیر او را مجبور به کاری نکرده است. او می‌تواند هر کجا که بخواهد بازی کند. در مراکش، در فرانسه، در اسپانیا.»
او گفت: «... این کاملاً تصمیم اوست.»
این مادربزرگ که به دلیل تنش‌هایی که در پی انتخاب نوه‌اش برای تیم ملی اسپانیا به وجود آمد، مجبور به ترک محله‌اش شد، با بیان اینکه پس از ضربه چاقو به پسرش منیر احساس اضطراب زیادی می‌کند، گفت: «از زمانی که پسرم چاقو خورده می‌ترسم. من به خاطر این حادثه، حتی نمی‌توانم غذا بخورم. از شوک و ترس غذا هم نمی‌توانم بخورم.»
فاطمه با بیان اینکه برخی از مردم محله از روی حسادت با آنها دشمنی می‌کنند، گفت: «منشأ درگیری‌های محله از همین جاست، زیرا به ما حسادت می‌کنند. علی‌رغم تهدیدهایی که تجربه کرده‌ام مصمم هستم و حتی اگر بخواهند من را بکشند، من اینجا هستم.»
این اظهارات مادربزرگ یامال با واکنش شدید هواداران فوتبال مراکش مواجه شده و بحث‌ها را در مورد اینکه استعداد جوان باید کدام تیم ملی را انتخاب می‌کرد دوباره بالا برده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط