یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 12:04

کد خبر 637182

یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 09:24:10


بازگشت آرامش به جاده‌های مازندران


ایرنا/ پس از گذشت چهار روز پرترافیک تعطیلات آخر هفته در محورهای استان مازندران، بنابر گزارش پلیس راه، امروز یکشنبه آرامش به جاده های مازندران بازگشته و هیچگونه ترافیک سنگینی در سراسر استان دیده نمی‌شود.

روز گذشته -شنبه- به دلیل برخی اختلالات در تردد شهری و برون شهری در نقاطی از استان مازندران شاهد بار ترافیک سنگین و گیر کردن چندین ساعته مردم در ترافیک بودیم.

بیشترین میزان ترافیک در محور کندوان و هراز بود که در ساعات عصر روز شنبه اتفاق افتاد و منجر به ایجاد ترافیک سنگین و ناراحتی عموم مردم شد که قصد مراجعه به منازل خود را داشتند.

ترافیک سنگین در برخی نقاط تا نیمه شب گذشته ادامه داشت و در پی گلایه مردم از این مساله با هدایت نیروهای راهداری و پلیس راه مدیریت و بازگشایی شد.

در این پیوند رئیس پلیس راه مازندران روز یکشنبه گفت: در حال حاضر تردد در تمامی نقاط استان عادی بوده و هیچگونه اختلال ترافیکی مشاهده نمی شود.

سرهنگ یدالله جهان تاب ادامه داد: ترافیک از صبح امروز در محورهای کندوان و هراز به عنوان پر ترددترین جاده های مازندران آرام و روان بوده و در برخی نقاط نیز تردد پرحجم است.

وی گفت : تردد در دیگر محورهای کوهستانی و مواصلاتی مازندران با استان‌های دیگر نیز آرام و روان بوده و شرایط جوی نیز در این مناطق صاف تا نیمه ابری است و هیچگونه بارش بارانی مشاهده نمی شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط