دوشنبه 02 مهر 1403 - 12:54

کد خبر 638342

دوشنبه 02 مهر 1403 - 08:36:35


پایان بهسازی بوستان «هدایت» شهر کرمان


فارس/ آیین پایان بهسازی بوستان «هدایت»، در ادامه طرح «بوستان‌ها، گلستان می‌شود»، در کرمان برگزار شد.

محسن تویسرکانی، شهردار کرمان در این آیین که این هفته به یاد شهیدان «حجتی» و با حضور مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری و برخی از معاونان شهردار و مدیران شهرداری برگزار شد، با تبریک هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: سال‌ها بود کاری برای بهسازی و بازسازی بوستان‌های شهر کرمان انجام نشده بود و این در حالی است که با زندگی آپارتمان‌نشینی و کوچک‌شدن خانه‌ها، مردم و کودکان نیازمند فضاهای سبز و بوستان‌های زیبا و با امکانات هستند.

وی ادامه داد: به همین دلیل تصمیم گرفتیم بوستان‌های پرتردد شهر را بازسازی کنیم و با همراهی اعضای شورای شهر و تلاش همکاران شهرداری در حوزه‌های مختلف، هر یکشنبه، در ادامه یکشنبه‌های افتتاح پروژه‌های شهر کرمان، پایان بازسازی و بهسازی بوستان‌ها را جشن خواهیم گرفت.

شهردار کرمان همچنین تأکید کرد: مادام که شهروندان در پرداخت عوارض با شهرداری همکاری نکنند، شهرداری توفیقی در بهبود اوضاع شهر ندارد.

تویسرکانی گفت: در شهرداری سعی کردیم فرایند پرداخت عوارض را تسهیل کنیم، اما باید فرهنگ‌سازی کنیم تا همه این کار را انجام دهند تا شاهد چنین رویدادها و تحول در شهر کرمان باشیم.

وی در پایان، از زحمات تمام نیروهای شهرداری کرمان که برای پیشرفت و تحول‌ شهر، تلاش می‌کنند، قدردانی کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط