دوشنبه 02 مهر 1403 - 12:55

کد خبر 638587

دوشنبه 02 مهر 1403 - 10:44:17


چند گلستانی در معادن خراسان جنوبی فعالیت می‌کنند؟


فارس/ نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۷۰۰ گلستانی که اغلب آن‌ها از شرق گلستان هستند در معادن خراسان جنوبی مشغول کار و فعالیت هستند.

سید نجیب حسینی، نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حدود ۷۰۰ گلستانی که اغلب آن‌ها از شهرستان‌های شرق گلستان هستند به دلیل تجربه کاری در معدن و آشنایی با کار سخت در معاون خراسان جنوبی مشغول کار هستند.

وی تصریح کرد: به‌عنوان نماینده مردم شرق گلستان تلاش دارم تا موانع معدن تخت در شهرستان مینودشت را برطرف کنم، تا کارگرانی که در استان‌های دیگر به‌ویژه خراسان جنوبی مشغول کار هستند، در استان خود و در کنار خانواده مشغول به کار شوند.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باتوجه‌به ظرفیت‌های شهرستان مینودشت در حوزه معادن، تلاش داریم تا معدن جدیدی را راه‌اندازی کنیم و تعداد بیشتری از کارگران شرق گلستان در این شهرستان جذب و اشتغال‌زایی شوند.

وی بیان کرد: روز گذشته دیداری با وزیر صمت برای پیگیری مسائل حوزه انتخابیه خود داشتم که در آن دیدار وزیر صمت حادثه تلخ انفجار معدن را گزارش داد و مطلع شدم چهار نفر از جان‌باختگان در این حادثه از شهرستان مینودشت هستند.

حسینی گفت: بلافاصله با مسئولان خراسان جنوبی و طبس ارتباط برقرار کردم و باتوجه‌به کمبود آمبولانس در منطقه، رایزنی‌های لازم انجام شد و دو دستگاه آمبولانس برای انتقال اجساد جان‌باختگان گلستانی به استان به معدن طبس اعزام شد.

وی ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار جان‌باختگان ابراز کرد: در حال برنامه‌ریزی برای مراسم تشییع و تدفین این عزیزان با مسئولان استانی و شهرستانی هستیم و در کنار آن، پیگیر علت حادثه و چگونگی این اتفاق هستم.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط