سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 01:02

کد خبر 639452

سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 08:55:00


بازی Space Marine 2 با دنباله و بسته‌های الحاقی گسترش خواهد یافت


زومجی/ سازنده Warhammer 40,000: Space Marine 2 از پتانسیل این بازی و آینده آن سخن می‌گوید.
 
Warhammer 40,000: Space Marine 2 با بیش از دو میلیون بازیکن، موفقیت بزرگی برای استودیوی سیبر اینتراکتیو محسوب می‌شود. این بازی روی استیم موفق‌ترین عرضه را در مجموعه Warhammer داشت و دومین عرضه بزرگ سال ۲۰۲۴ در اروپا را به‌نام خود ثبت کرد. تیم سازنده به نقشه راه بازی پایبند هستند و در عین حال، رویاهای بزرگ‌تری را در ذهن خود می‌پرورانند.

تیم ویلیتس، مدیر ارشد سیبر اینتراکتیو در مصاحبه با رسانه IGN اظهار داشت: «تغییراتی که اخیرا در چشم‌انداز بازی اعمال شده است، راه را برای توسعه بسته‌های الحاقی باز می‌کند.» همچنین دیمیتری گریگورنکو، کارگردان بازی ایده‌های داستانی خود را مطرح کرد و اظهار داشت که این ایده‌ها می‌توانند در بسته‌های الحاقی یا دنباله‌های احتمالی به کار بروند. او گفت:

«با اطمینان می‌توانم بگویم که طرفداران Warhammer را ناامید نخواهیم کرد. این بازی یک موفقیت بزرگ برای تیم ما است و امیدواریم که بتوانیم مدت‌ها روی محتوای بیشتر برای Warhammer 40,000: Space Marine 2 کار کنیم.» در‌نهایت تیم ویلیتس از علاقه‌اش به همکاری دوباره با شرکت فوکوس اینترتینمنت پرده برداشت و گفت: «دوست دارم این کار را مجددا انجام دهم. بله؛ جناح‌های مختلف و فصل‌های دیگری نیز وجود دارند که باید به آن‌ها بپردازیم.»

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 هم‌اکنون برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس است. همچنین اولین به‌روزرسانی مهم بازی در ماه جاری میلادی منتشر می‌شود که پشتیبانی از صفحه نمایش فوق عریض و لابی‌های خصوصی برای حالت PvE را به آن اضافه می‌کند. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط