سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 19:59

کد خبر 640322

سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 15:18:00


کاهش دمای هوای تهران از فردا


ایسنا/ اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش دما از فردا تا روز شنبه (چهار تا هفت مهر) در سطح استان خبر داد.

بر اساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی وضعیت جوی استان تهران امروز (سوم مهر) آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در نواحی پرتردد شهری در بعضی ساعات با غبار رقیق محلی و کاهش نسبی کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از چهارشنبه تا جمعه (چهار تا ۶ مهر) آسمان کمی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و در ارتفاعات در بعضی ساعات با رگبار پراکنده باران مورد انتظار خواهد بود.

از امروز تا شنبه (سوم تا هفتم مهر) در پاره‌ای نقاط به‌ویژه در بخش‌های غربی و جنوبی گاهی وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک محلی یا انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار و کاهش دید افقی پیش بینی می‌شود.

شنبه آسمان نیمه ابری، در بعضی ساعات ابری و در پاره‌ای نقاط به‌ویژه بخش‌های شمالی همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود.

امروز افزایش دما و از فردا تا روز شنبه کاهش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای هشت درجه سانتیگراد خنک‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (چهار مهر) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (پنجم مهر) کمی ابری، در بعد از ظهر افزایش باد و گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط