سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 20:08

کد خبر 640370

سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 15:39:15


از خلوت‌ترین نیمکت لیگ تا شعار علیه تیم خودی


ایسنا/هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال به اتمام رسید و تا پایان این هفته فجرسپاسی به صدر جدول رفت و مس شهر بابک به جایگاه چهارم سقوط کرد. حاشیه‌های این هفته را در این گزارش بررسی می‌کنیم.
هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال، دیروز (دوشنبه) به پایان رسید و در این هفته مس شهربابک که تا هفته دوم با حداکثر امتیازات در صدر بود، مقابل آریوی اسلامشهر شکست خورد و به رده چهارم سقوط کرد. فجر سپاسی هم با بردی که در این هفته به دست آورد، با ۹ امتیاز در صدر قرار گرفت و پیکان و صنعت نفت آبادان با ۷ امتیاز، در تعقیب شیرازی‌ها هستند.

نیمکت خلوت لیگ یک
نفت مسجد سلیمان به دلیل ثبت نشدن قرارداد بازیکنانش و بدهی‌های باشگاه نتوانست از بازیکنان خود استفاده کند. پس از این تیم باشگاه شهرداری آستارا دومین تیمی است که این اتفاق برایش رخ داده و در حال حاضر خلوت‌ترین نیمکت لیگ یک را در اختیار دارد. این تیم در دیدار برابر صنعت نفت آبادان در مجموع ۱۱ بازیکن در اختیار داشت که درون زمین بودند و روی نیمکت این تیم فقط ۳ نفر از اعضای کادر فنی حاضر شدند. شهرداری آستارا که در این بازی بدون سرمربی و مربی مقابل آبادانی‌ها قرار گرفت شرایط بسیار بدی دارد و باید دید چه سرنوشتی خواهد داشت.

غیبت سرمربی مس سونگون مقابل سایپا 
محمد نصرتی سرمربی این فصل مس سونگون در دیدار برابر سایپا کنار خط حضور نداشت. سرمربی مس در روزی که تیمش اولین برد خود را کسب کرد، روی سکو بود. او به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی هفته گذشته مقابل شهرراز، برابر سایپا از روی سکوها نظاره‌گر بازی تیمش بود و آنها را هدایت می‌کرد. 

تشویق بازیکنان گیلانی
دو تیم داماش گیلان و بعثت کرمانشاه در هفته سوم رقابت‌ها در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف هم رفتند. حسین ابراهیمی، عماد میرجوان و بلال میرزاعلی سه بازیکنی هستند که در گذشته سابقه پوشیدن پیراهن داماش را داشتند و در این دیدار مقابل تیم پیشین خود بازی کردند. هواداران داماش پیش از شروع بازی هر سه بازیکن گیلانی بعثت را تشویق کردند. 

شعار هواداران داماش علیه درخشان 
دیدار دو تیم داماش و بعثت با تساوی بدون گل به پایان رسید و هواداران داماش با توجه به آنکه حمید درخشان سرمربی داماش در سه هفته گذشته تنها دو امتیاز کسب کرده، از وضعیت تیم راضی نیستند و  پس از پایان بازی با عصبانیت علیه بازیکنان و حمید درخشان شعار دادند و شعار «حیا کن، رها کن» علیه این سرمربی استفاده کردند.

وقتی مربی لباس جیمی‌جامپ را می‌پوشد!
دیدار دو تیم داماش و بعثت رو به پایان بود و این تیم داماش بود که کاملا در حمله بود و خلق موقعیت می‌کرد. در اقدامی عجیب در ثانیه‌های پایانی مسابقه ناصر سجادی مربی دروازه‌بانان گیلانی تیم بعثت به سمت دروازه‌بان خود رفت و پس از صحبت با او در اعتراض به داور مسابقه وارد زمین شد که توسط داور اخراج شد. همچنین لحظاتی بعد علی نظرمحمدی نیز با کارت زرد داور جریمه شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط