چهارشنبه 04 مهر 1403 - 18:42

کد خبر 641611

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 14:38:50


تشریح آخرین وضعیت مصدومیت رودری


تسنیم/ باشگاه منچسترسیتی نوع مصدومیت هافبک اسپانیایی‌اش را اعلام کرد.
رودری هافبک اسپانیایی منچسترسیتی که در جریان تساوی 2-2 یکشنبه شب این تیم مقابل آرسنال در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس دچار مصدومیت شد و در دقیقه 21 جای خود را به متئو کواچیچ داد؛ با وجود اینکه در ابتدا گفته شد مصدومیتش جدی نیست، حالا به نظر می‌رسد که چند ماهی را خانه‌نشین خواهد بود.
باشگاه منچسترسیتی ظهر امروز (چهارشنبه) با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که رودری از ناحیه رباط زانوی راست خود آسیب دیده است. این هافبک اسپانیایی این هفته پس از انجام آزمایشات اولیه در منچستر، برای مشاوره تخصصی پزشکی به بارسلونای اسپانیا سفر کرد. ارزیابی برای تعیین میزان کامل آسیب‌دیدگی و پیش‌بینی در مورد مدت زمانی دوری او از میادین همچنان ادامه دارد.
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی پس از برتری خانگی 2 بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) تیمش مقابل واتفورد در دور سوم جام اتحادیه انگلیس درباره وضعیت هافبک اسپانیایی‌اش گفت: هنوز چیزی قطعی نیست اما رودری برای مدت طولانی به دور از میادین خواهد بود، هر چند این دیدگاه هم وجود دارد که مصدومیتش آنقدرها که به نظر می‌رسد، جدی نیست.
رودری که به همراه وینیسیوس جونیور و جود بلینگام جزو بخت‌های اول کسب توپ طلا هستند، گفته می‌شود در حدود حداقل چند ماهی به دور از میادین خواهد بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط