چهارشنبه 04 مهر 1403 - 18:55

کد خبر 641615

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 14:41:45


حکایت خوش‌شانس‌ترین راننده تاکسی جهان از همسفر شدن با یامال


طرفداری/ یامال به خاطر 17 ساله‌بودن و نداشتن گواهینامه رانندگی، مجبور است که با تاکسی جابجا شود.
 کاربران اسپانیایی در حال دست به دست کردن ویدیویی از لامین یامال در یک تاکسی هستند.
تصور کنید که به عنوان یک راننده تاکسی معمولی در حال انجام دادن کارتان هستید و به شکلی اتفاقی یکی از بهترین فوتبالیست‌های جهان را سوار می‌کنید. به نظرتان در این لحظه چه واکنشی خواهد داشت و در طول مدت سفر چه سوالاتی از آن ستاره می‌پرسید؟
راننده‌‌ تاکسی‌ای که لامین یامال را سوار کرده بود، در برنامه‌ای تلویزیونی از تجربه‌اش در این سفر گفت و توضیح داد که چگونه نزدیک به 25 دقیقه با ستاره جوان بارسلونا معاشرت کرده‌است. این راننده گفت:
 هیچ‌وقت در عمرم فکرش را هم نمی‌کردم که چنین اتفاقی بیفتد. تقریباً ۲۰ تا ۲۵ دقیقه با یامال در ماشین بودم و این بهترین لحظات عمرم بود. خودش تاکسی را سفارش نداده بود، یکی از دوستانش این کار را کرده بود. وقتی رسیدم، اول دوستش سوار شد و بعد خود یامال. وقتی او را دیدم، خیلی تعجب کردم. اول می‌خواستم از ماشین پیاده شوم و بروم پیشش تا عکس بگیرم، اما خودش آمد و سوار شد.
 یامال پسر خوبی است و خیلی ساکت است. مجبور شدم خودم با او صحبت کنم. او خیلی متواضع و ساده رفتار می‌کند. ۱۷ سالش است و هنوز نمی‌تواند رانندگی کند.
چه گفتگویی بین شما رد و بدل شد؟
 من جمعه او را سوار کردم و چهارشنبه بارسلونا بازی با موناکو را باخته بود. به او تبریک گفتم و گفتم چه گل زیبایی زده بود. او هم تشکر کرد. به او گفتم که طرفدارش هستم و خیلی خوشحالم که او را سوار کرده‌ام. باورم نمی‌شد که این اتفاق افتاده است.
یامال کرایه‌اش را حساب کرد؟
 اگر می‌خواست پول نقد بدهد، کرایه را نمی‌گرفتم، اما چون با کارت دوستش پرداخت کرد، مبلغ به صورت خودکار به حساب من واریز شده‌بود.
گفتنی است این راننده تاکسی با لامین یامال یک ویدیوی مشترک گرفته و آن را برای خواهرزاده‌اش که طرفدار سرسخت بارسلونا است ارسال کرده‌است. گویا این دختر به قدری از ویدیوی دایی‌اش با یامال شگفت زده شده که از خوشحالی اشک ریخته‌است!


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط