چهارشنبه 04 مهر 1403 - 18:54

کد خبر 641616

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 14:42:31


۸۵ پروژه خیرساز حوزه سلامت در کردستان به بهره‌برداری رسید


ایرنا/ مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کردستان از بهره‌برداری ۸۵ پروژه عمده خیرساز در حوزه سلامت استان خبر داد.

مهدی مسیمر، مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کردستان اظهار کرد: اغلب پروژه ها به طور کامل از سوی خیران احداث شده و هزینه های احداث و بهره برداری برخی دیگر هم با همکاری مشترک دانشگاه و خیران تامین شده است.
وی افزود: از جمله این پروژه ها می‌توان به ساخت بخش های بیمارستانی، مرکز درمان ناباوری بیمارستان بعثت، بخش دیالیز استان، بخش پیوند مغز استخوان بیمارستان بعثت، همراه سرای بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه، خانه بهداشت، مراکز جامع سلامت، پایگاه های فوریت های پزشکی، آمبولانس، دانشکده فضای مجازی و امور بین الملل و بخش ام آر ای اشاره کرد.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان با اشاره به اینکه بیشترین پروژه های خیرساز عمده باتوجه به وجود مراکز تخصصی وفوق تخصصی در سنندج احداث شده است، ادامه داد: انجام این پروژه های ارزشمند سبب شده است که ارجاع و اعزام بیماران به خارج از استان کاهش یابد افتتاح این پروژه ها همچنین باعث بالا بردن ترویج فرهنگ نیکوکاری و کمک به نیازمندان با هدف ارتقا سطح خدمات بهداشتی، درمانی و بالا بردن رضایت مردم خواهد شد.
مسیمر از همکاری هزار و ۷۰۰ خیر سلامت در استان خبر داد و همدلی و احسان در این کار پسندیده را مسیری ارزشمند و مهم برای ترویج این فرهنگ انسان دوستانه و تاثیر برکات مثبت آن در زندگی فردی برشمرد.
وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند کمک های مردمی خود را با هر میزان وجه به جهت تجمیع و تهیه ملزومات بخش های سلامت به شماره کارت مجمع خیرین سلامت، واریز کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط